توهین رسمی مجری شبکه سه به گرگانی ها:

مجری برنامه گردشگری شبکه سوم سیما با انتشار پیامی به مردم گرگان و این شهر تاریخی توهین کرد.

فرودگاه گرگان بوی گاو و گاوداری می‌دهد!

به گزارش گلستان24، ایرج میلانی مجری شبکه سوم سیما که فارغ از موضوع پیش آمده مجری توانمند و باسوادی است چند روز گذشته طی سفری به استان گلستان آمده و برای حضور در گلستان از طریق خطوط هوایی پرواز وارد فرودگاه بین المللی گرگان شده بود.

وی پس از بازگشت به تهران در اقدامی تاسف برانگیز و جسورانه اقدام به توهینی آشکار به مردم گرگان کرد و در توئیت خود نوشت: فرودگاه این شهر را جزو نادر فرودگاههایی است که از باند آن بوی گاو و گاوداری به مشام می‌رسد.

 

هرچند این اتفاق شاید به دلیل بی‌کفایتی و بد سلیقگی برخی مدیران در فرودگاه بین‌المللی گرگان رخ داده باشد که باید به وقت مقتضی نسبت به آن نیز برخوردهای لازم نظارتی صورت گرفته تا همین تعداد باقیمانده مسافر و پرواز نیز از کف گلستانی‌ها و فرودگاه گرگان نرود، اما بیان این مساله توسط یک شخصیت فرهنگی به صورت رسمی هم خلاف ادب و متنات و هم مغایر با روح احترام به هم‌وطنان این مجریِ توانمند سیما در شهر گرگان و استان گلستان است.

به هرتقدیر انتظار می‌رود مسوولان ارشد استان گلستان به ویژه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ضمن پیگیری موضوع برای عذرخواهی این مجری از مردم گرگان و استان نسبت به بهبود کیفیت فضایی در محوطه و مجاورت فرودگاه بین‎المللی گرگان اقدام کنند.

ایرج میلانی مجری تلویزیون، کارشناس، مستندساز و طبیعت گَرد ایرانی و متولد ۱۳۴۲ در شهر تبریز است. او لیسانس کارگردانی فیلم و فوق لیسانس هنر از دانشگاه تهران دارد و به دلیل سفرهای پیوسته او به سراسر ایران به او لقب مارکوپولوی ایران داده‌اند.

گفتنی است ایرج میلانی تهیه کننده برنامه ایران بهشتی دیگر به عنوان نخستین چهره ماندگار گردشگری ایران نیز معرفی شده است.

انتهای پیام / 

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار