همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)؛

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر ۷ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ظهر امروز در گرگان برگزار شد.

مراسم استقبال از پیکر مطهر «7 لاله زهرائی» دفاع مقدس در گرگان برگزار شد+تصاویر

به گزارش گلستان24، مراسم استقبال استانی از پیکر پاک 7 لاله خوشنام هشت سال دفاع مقدس، ظهر امروز با حضور جمع کثیری از دوستداران شهادت و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در میدان بسیج گرگان به صورت متمرکز برگزار شد.

پس از این مراسم، پیکر پاک این شهیدان برای وداع، تشییع و تدفین به شهرستان‌های گرگان، سرخنکلاته، علی آباد و رامیان منتقل می‌شود.

در این مراسم که خیل عظیمی از مردم حسینی حضور داشتند دل‌هایشان را روانه کربلا کردند و بی شک از شهدا خواستند ای مردان مرد روزگار و دور از ما در این لحظات وداع سلام ما را به خدا برسانید و بخواهید همچون گذشته شرمنده‌تان نباشیم.

روزی که مردم شهیدپرور گلستان در هوای زمستانی با دلی گرم و سرشار از التماس برای استقبال فرزندان زهرا (س) آمدند چه نجیب ساکن قلب‌هایشان شدند و چه غریبانه باید بدرقه شان کنند.

استقبال شهدای گمنام (1)

استقبال شهدای گمنام (2)

استقبال شهدای گمنام (3)

استقبال شهدای گمنام (4)

استقبال شهدای گمنام (5)

استقبال شهدای گمنام (6)

استقبال شهدای گمنام (7)

استقبال شهدای گمنام (8)

استقبال شهدای گمنام (9)

استقبال شهدای گمنام (11)

استقبال شهدای گمنام (12)

استقبال شهدای گمنام (13)

استقبال شهدای گمنام (14)

یادآور می شود مراسم وداع در شهرستان گرگان امروز دهم اسفند ماه 95 پس از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله گرگان برگزار و مراسم تشییع و تدفین ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 11 اسفند ماه 95 از معراج الشهداء( بهداری سپاه)  به سمت امامزاده عبدالله است.

گفتنی است پیکر پاک این شهید بزرگوار در دانشکده دخترانه مائده به خاک سپرده خواهد شد.

عکس: فائزه کابلی

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار