مراسم تشییع پیکر سردار شهید احمد غلامی برگزار شد

تصاویر تشییع شهید احمد غلامی

مراسم تشییع پیکر سردار شهید احمد غلامی از مدافعین حرم حضرت زینب (س) با حضور مردم مومن و انقلابی و شماری از مسئولین برگزار شد.

به گزارش گلستان24،  مراسم تشییع پیکر سردار شهید احمد غلامی از مستشاران نظامی ایران در سوریه با حضور جمعی از مسئولین و رزمندگان دوران دفاع مقدس همچون سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور از سه راه ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انجام شد.

قرار است، پیکر سردار شهید غلامی پس از طواف در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای خاک‌سپاری به قطعه 29 بهشت‌زهرا(س) منتقل تا در جوار مزار شهیدان صیاد شیرازی و حاج داوود کریمی آرام گیرد.

به گزارش تسنیم، سردار شهید احمد غلامی از یادگاران دفاع مقدس بود که پیش از آغاز جنگ تحمیلی در مناطق غرب و کردستان به مبارزه با اشرار و ضدانقلاب پرداخت.

با آغاز جنگ تحمیلی، وی از فرماندهان حاضر در عملیات‌های فتح‌المبین و بیت‌المقدس بود. پس از تشکیل لشکر 10 سیدالشهدا به جانشینی حاج کاظم رستگار که در آن زمان مسئولیت فرماندهی لشکر سیدالشهدا(ع) را برعهده داشت، منصوب شد.

پس از شهادت شهید رستگار، وی تیپ 110 خاتم‌الانبیا(ص) را راه‌اندازی و فرمانده این تیپ شد.

سردار شهید احمد غلامی هفته گذشته بر اثر اصابت گلوله مزدوران تکفیری وابسته به آل سعود به ناحیه سرش در منطقه حلب سوریه به کما رفت و سپس در شامگاه جمعه 19 شهریور آسمانی شد و همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار