رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری رفتگر تقلبی با ۲۱ فقره سرقت در گرگان خبرداد.

دستگیری رفتگر تقلبی با ۲۱ فقره سرقت در گرگان

به گزارش گلستان24،​ به نقل از فرماندهی انتظامی گلستان، مجتبی مروتی اظهار کرد: در پی سرقت های مکرر از مغازه های شهر گرگان و شکایت شهروندان و ابراز نگرانی کسبه از وقوع سرقت ها، تلاش جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیمی ویژه از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 رفتگر تقلبی

وی افزود: تحقیقات اولیه ماموران و بررسی مکان ها و زمان وقوع سرقت ها، با توجه به تشابه شیوه های سرقت، این احتمال را که تمامی سرقت ها توسط یک سارق و یا اعضای یک باند صورت گرفته باشد را تشدید می کرد.

سرهنگ مروتی گفت: در ادامه تحقیقات، ماموران موفق شدند با ایجاد بیشتر گشت های نامحسوس و کنترل سارقان سابقه دار، متهم را که از مجرمان سابقه دار و دارای پرونده های متعدد سرقت بود شناسایی و پس از چند روز کنترل نامحسوس طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف تعدادی از اموال سرقتی در بازرسی از منزل این سارق سابقه دار تصریح کرد: متهم تحت پوشش مامور رفتگر شهر داری در نیمه های شب اقدام به سرقت می کرد که طی تحقیقات تخصصی انجام شده وی تا کنون به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرد و یکی از مالخرها نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مروتی در پایان با اشاره به شناسایی و دستگیری یکی از مالخرها گفت: تحقیقات پیرامون دیگر سرقت های احتمالی توسط این سارق همچنان ادامه دارد.

 
منبع: مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار