همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)؛

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) سه شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس صبح امروز چهارشنبه یازدهم اسفندماه با حضور گسترده مردم در گرگان تشییع شد.

گرگان برای فرزندان روح الله تمام قد ایستاد/ تشییع 3 شهید گمنام در دارالمومنین گرگان

به گزارش گلستان24، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‎های معظم شهدا و برخی مسئولان دستگاه‎های نظامی و انتظامی از محل معراج شهدای گرگان (بهداری سپاه) به سمت گلزار شهدای امام زاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

تشییع شهیدگمنام گرگان (2)

تشییع شهیدگمنام گرگان (3)

تشییع شهیدگمنام گرگان (1)

در گرگان باری دیگر رایحه خوش شهادت پیچیده است. در کنار بوی اسپند و باران صلوات مردم دیار دارالمؤمنین گرگان، سه شهید گمنام افتخار داده‌اند و مهمان خاک این دیار شده‌اند، آن‌هم در ایامی که این شهر به احترام یاس نبوی مشکی پوش شده است.

تشییع شهیدگمنام گرگان (4)

تشییع شهیدگمنام گرگان (5)

تشییع شهیدگمنام گرگان (6)

تشییع شهیدگمنام گرگان (7)

تشییع شهیدگمنام گرگان (8)

تشییع شهید گمنام

این مسافران بی نام و نشانند ولی هر کسی به استقبالشان می‌آید خود را قوم و خویش آنها می‌داند یکی برایشان پدر می‌شود، پیرزنی عصا به دست مادرشان می‌شود، دختری با شاخه‌های گل خواهرشان می‌شود و جوانان نسل جدید برادرشان، همه آمده‌اند تا عرض ارادتی داشته باشند به قهرمان‌های بی‌نشانی که روزگاری از هرچه داشتند گذشتند و رفتند تا ما بمانیم.

تشییع شهیدگمنام گرگان (9)

تشییع شهیدگمنام گرگان (10)

تشییع شهیدگمنام گرگان (11)

تشییع شهیدگمنام گرگان (13)

تشییع شهیدگمنام گرگان (14)

تشییع شهید گمنام

پیکر پاک یک شهید بزرگوار در دانشکده دخترانه مائده به خاک سپرده شد و پیکر 2 شهید دیگر به شهر سرخنکلاته گرگان منتقل و خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار