رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

امروز جهان شیفته مدیریت مقام معظم رهبری است، امروزه تمام ابر قدرت های جهان معترف هستند که ایشان یک فرد ابر قدرت در منطقه است.

امروزه برخی ها حق را نمیبینند و به بیراهه میروند/جهان شیفته مدیریت مقام معظم رهبری است

به گزارش گلستان24، به نقل از طوبی گلستان؛ غلامرضا منتظری در مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) درحسینیه ثامن الحجج(ع) با  اشاره به فضائل و برکات آن حضرت اظهارکرد: اگر بخواهیم ایشان را معرفی کنیم مطمئن باشید قادر نخواهیم بود تا زره ای از دریایی بی همتای او را بیان کنیم.

منتظری ادامه داد: هیچ کسی قادر نخواهد بود ادای مطلب را در خصوص این حضرت بیان کند، پیامبر اسلام (ص) وقتی می خواهد حضرت زهراء(س) را معرفی کند میگوید "ام ابیها" ام به معنای مادر یعنی ریشه و اصل می باشد، ایشان فرمود که اگر تو نباشی میراث من ناتمام خواهد بود.

غلامرضا منتظری

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به حدیث شریف کساء خاطر نشان کرد: خلاصه حدیث شریف کساء این است که پیامبر وقتی همه را دور خودش جمع میکند و دور آنها ابایی میکشد جبرئیل متعجب از حرکت، خداوند به او فرمود اینها آل اباء هستندو برای معرفی ابتداء خداوند اسم فاطمه(س) را آورد.

وی گفت: کوثر به معنای زیادی و کثرت است، حضرت فاطمه(س) با وجود کوتاهی عمر در عین حال کوثر نامیده شد، این نشان از عظمت و بزرگی آن حضرت است.

*رفتار و کردار ائمه معصومین برای ما چراغ هدایت است

منتظری با بیان اینکه رفتار و اعمال ائمه معصومین را باید الگوی خود بدانیم تصریح کرد: اولین درسی که حضرت فاطمه(س) به ما بیان داشت این بود که باید در مرتبه اول به فکر دیگران باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: اولین وظیفه ما نسبت به دیگران این است که کینه آنها را نباید به دل بگیریم، اگر میخواهیم مورد شفاعت حضرت زهرا(س) قرار بگیریم باید نسبت به دیگران مهربان باشیم .

وی رفتارآموزنده بعدی آن حضرت را همسر داری وی دانست و متذکر شد: پیامبر(ص) به  آن حضرت فرمود مبادا از همسرت چیزی بخواهی که در توان او نباید و همسرت شرمنده تو و خانواده شود، جوانان ما باید به این نکته توجه داشته باشند.

منتظری با بیان رفتار دشمنان حضرت زهراء(س) افزود: آن زمان عده ای به صورت افراط یا به صورت تفریط عمل میکردند، عمل به این دو روش کاملاً اشتباه است، امروزه هم شاهد این هستیم که برخی ها اعمال و رفتارشان به این گونه است.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که با وجود ولایت فقیه در جامعه برخی ها مسیر را گم کرده اند خاطر نشان کرد: امروزه برخی ها حق را نمیبینند و به بیراهه میروند این افراد هیچ گاه موفق نخواهند شد.

وی افزود: امروز جهان شیفته مدیریت مقام معظم رهبری است، امروزه تمام ابر قدرت های جهان معترف هستند که ایشان یک فرد ابر قدرت در منطقه است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان امنیت حاصله در کشورمان تصریح کرد: باید چشم ها را بگشاییم و کشورهای همسایه را ببینیم که ذره ای از امنیت کشور ما درکشورشان  وجود ندارد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه شیعیان واقعی حضرت زهرا(س) کسانی هستند که به گفته های آن حضرت عمل کنند ادامه داد: شیعه امام علی(ع) و حضرت زهراء(س) اهل عمل به معارف اسلامی هستند و به فرموده های اهل بیت جامعه عمل میپوشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار