معاون تربیت بدنی وسلامت اموزش پرورش؛

مسابقات المپیاد دانش اموزی استان گلستان برای انتخاب بازیکنان و تیم های برتر استان اغاز شد.

اغاز بازی های المپیاد دانش اموزی استان گلستان /تیم والیبال دانش اموزی گرگان نماینده کشور در بازی های جهانی

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24؛ صبح دیروز14 اسفند ماه مراسم افتتاحیه بازی های المپیاد دانش اموزی استان گلستان که در ان دانش اموزان دوره اول و دوم شهرستان های استان گلستان حضور داشتند؛ برگزار شد.

محمد بهشتی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان گلستان در گفتگویی با خبرنگار ما گفت:  نحوه برگزاری و شرکت تیم ها در این المپیاد به این صورت است که دانش اموزان با شرکت در مسابقات بین کلاسی که از 26مهر ماه، بطور همزمان اغاز شده بود ، تحت عنوان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به مسابقه پرداختند و تیم های برتر به عنوان تیم های مدرسه قهرمان به مسابقات شهرستانی راه پیدا کردند.

اوادامه داد: تیم منتخب شهرستان از 6 نفر از بازیکنان برتر تیم های شهرستان و 6نفراز بازیکنان تیم قهرمان شهرستان انتخاب می شوند.

وی اظهار کرد: مسابقات توپی از جمله والیبال ،فوتسال،هندبال،بسکتبال از امروز اغازشده و تا پایان اسفند در شهر های مختلف استان برگزار می شود وتیم های برتراستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل اموزش و پرورش استان گلستان با بیان این که این مسابقات در رشته های انفرادی هم دنبال می شود تصریح کرد:مسابقات انفرادی تحت عنوان مسابقات کانون قهرمان از 20 فروردین سال اینده شروع می شود وحدود دوهفته ادامه می یابد؛ در ادامه این مسابقات، تابستان سال اینده مسابقات کشوری ورزش های توپی و انفرادی نیز برگزار می شود که تیم های برتر به این مسابقات راه پیدا می کنند.

این مقام مسئول یاد اور شد:تیم والیبال پسران دوره متوسطه دوم که سال پیش به مقام قهرمانی در کشور رسیده بود،در حال تمرین و اماده شدن برای بازی های جهانی به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران است؛این مسئله از افتخارت ورزشی استان می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار