وی گفت : از اینکه همه فرزندانم دارای خانواده هایی سالم و با افتخار هستند و دراین مدت باعث افتخار وآبرو شدند، از صمیم قلبم برای خودم وبرای آنها خوشحالم ودیگر آرزویی ندارم.....

جشن تولد 90 سالگی مادربزرگ آملی با 93 فرزند و نوه

به گزارش گلستان24، مادربزرگ آملی روز یکشنبه شمع 90 سالگی عمرش را درکنار 93 فرزند، نوه، نتیجه و نبیره اش فوت کرد.  

 

سید مشتری حسینی نیا آغاز نهمین دهه زندگیش را درکنار 12 فرزند، 35 نوه، 44 نتیجه و دو نبیره جشن گرفت .

بزرگترین فرزند این خانواده 68 سال سن دارد و کوچکترین عضو خانواده نیز نبیره سه ماهه است.

حسینی نیا با بیان اینکه در سخت ترین دوران و با مشکلات زیادی توانسته زندگی و امورات خانواده را به پیش ببرد ، به خبرنگار ایرنا گفت : اکنون هم با توکل برخدا، فعالیت های روزانه خود را بدون وابستگی به کسی انجام می دهم.

این مادربزرگ آملی افزود : هیچ گاه با اعضای خانواده مشاجره نکرده ام و از حضور آنها درکنار خود لذت می برم .

وی گفت : از اینکه همه فرزندانم دارای خانواده هایی سالم و با افتخار هستند و دراین مدت باعث افتخار وآبرو شدند، از صمیم قلبم برای خودم وبرای آنها خوشحالم ودیگر آرزویی ندارم.

همچنین یکی از فرزندان این مادربزرگ آملی درخصوص برگزاری این مراسم گفت : هدف اصلی از برگزاری این جشن، بهانه برای دور هم نشینی خانواده ها و تکریم از مقام مادر و اینکه یادآوری این نکته بود که همه ما در هر رده وموقعیتی که هستیم باید قدردان زحمت های پدر ومادر خود باشیم.

قربانعلی مختاری فر افزود : جشن خوبی بوده ، بویژه اینکه همه اعضای خانواده، از برادر وخواهر و نوه ها و نتیجه ها و نبیره ها در یک فضای کاملا شاد و ساده کنار هم بودند تا فرهنگ احترام به بزرگترها را یاد بگیرند و آن را الگوی خود درآینده قرار دهند.

شهرستان آمل دراستان مازندران واقع است ودارای حدود 400هزار نفر جمعیت است.

منبع: شمال نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار