در پی انتشار لیست کاندیداها در کانال گرگان ما ؛

انتشار لیستی در خصوص گزینه های احتمالی شورای شهر گرگان توسط کانال تلگرامی منتسب به یکی از اعضای هیات بازرسی بر انتخابات استان گلستان دردسر ساز شد.

انتقاد شدید گروههای سیاسی به انتشار لیست کاندیداها از سوی یک عضو هیات بازرسی استان / آقای معاون شما عضو هیات بازرسی را کنترل کن لیست نده ، رصد کاندیداها پیشکش!!!

به گزارش گلستان24،کانال تلگرامی "گرگان ما" منتسب به "علی نصیبی" مدیر کل دفتر روستایی استانداری گلستان و یکی از اعضای "هیات بازرسی انتخابات استان" گلستان می باشد .

علی نصیبی یکی از 5 نفری است که ماه گذشته به عنوان عضو هیات بازرسی بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سال 96 انتخاب شده است و طبعا باید از حضور و دخالت در فرایند انتخابات و اعمالی که باعث "تبلیغ" و یا "ضرر" کاندیدایی می شود به شدت خودداری کند.

اما روز گذشته کانال تلگرامی گرگان ما که چند وقتی است توسط "علی نصیبی" مدیریت می شود و قبلا وبلاگی به همین نام توسط علی نصیبی فعال بود ، لیست گزینه های احتمالی شورای شهر گرگان را منتشر کرد .

این لیست البته کامل نبود اما با انتقاد شدید گروههای مختلف سیاسی از جمله اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید مواجه شد .

555

کانال های "اصلاح طلبان گلستان" ، "گرگاندوستان" و "گرگان فردا" از جمله این گروهها بودند

که به انتشار لیست گزینه های احتمالی شورای پنجم گرگان واکنش نشان دادند .

"محسن دزیانی" از اعضای فعال کانال گرگاندوستان در همین رابطه گفت : "گرگاندوستان در پی جریان سازی و رشد فرهنگ شهروند مطالبه گر است و ساز و کار انتخاباتی ندارد ، اینکه عضو هیات بازرسی انتخابات لیست کاندیداهای احتمالی را منتشر کند جای تعجب است" .

همچنین گرگان فردا نیز که توسط گروههای سیاسی تندرو و خودسر مدیریت می شود در کنار کنایه های همیشگی اش به استاندار و معاونین وی ، این بار علی اصغر طهماسبی رئیس ستاد انتخابات استان گلستان را مورد شماتت قرار داد .

این کانال نوشت : "آقای معاون ، شما فعلا عضو هیات بازرسی بر انتخابات شوراها رو رصد کن که لیست نده و در انتخابات دخالت غیر قانونی نکند ، رصد کاندیداها پیشکش ..."

بنظر می رسد علیرغم تمام مواضعی که گروههای تلگرامی گرگانی نسبت به استانداری دارند این انتقاد آنها بجا و درست باشد چرا که یک عضو هیات بازرسی بر انتخابات باید آنقدر بیطرف و بی غرض باشد  که هیچ شبهه ای از دخالت در انتخابات از خود باقی نگذارد .

قطعا با سوابق علی نصیبی و فعالیتهای انتخاباتی و حضور وی در عرصه های اجتماعی شهر گرگان وارتباط بالا با کاندیداهای انتخاباتی و "نگرش سیاسی" که دارد ، شاید انتخاب وی به عنوان هیات بازرسی کار به صلاحی نبود .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار