طی نامه ای به انجمن حمایت از بیماران سرطانی گلستان اعلام شد:

در پی نصب تابلویی با عنوان بنیاد امور بیماریهای خاص و سرطانی استان گلستان در عدالت 77 گرگان ، بنیاد بیمارهای خاص کشور طی نامه ای به این انجمن این کار را غیر قانونی دانست.

نصب تابلو یی با عنوان بنیاد امور بیماریهای خاص استان گلستان غیر قانونی است / بیانی جانشین احتمالی میررضایی !!

به گزارش گلستان24، هانی صباغان معاون هماهنگی و امور استانهای بنیاد امور بیماریهای خاص کشور در تاریخ 4 آبان ماه 1395 طی نامه ای به مدیر انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان گلستان اعلام کرد که این بنیاد در هیچ جای کشور و هیچ شهرستانی شعبه ندارد .

هانی صباغان در این نامه که رونوشت آن به علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان می باشد، نوشت : امور بیماران خاص در استانها توسط کمیته بیماران خاص مستقر در استانداری ها مدیریت می شود و لذا هر گونه فعالیت با آرم این بنیاد و نصب تابلو در سطح شهر با این عنوان ممنوع می باشد .

این نامه در پی این رخداد که مجموعه ای تحت عنوان بنیاد بیماریهای خاص و سرطانی استان گلستان با آرم بنیاد مذکور در تهران و تابلو قرمز رنگی در بلوار ناهارخوران عدالت 77 گرگان رخ نمایی کرد .

3654

این مجموعه در استان گلستان و شهر گرگان توسط سید علی میررضایی مدیر کل سابق انتقال خون استان گلستان مدیریت می شود که همزمان مدیریت انجمن تالاسمی و موسسه نیکوکاری راضیه فرزاد را در یک مکان به عهده دارد .

مدیریت همزمان سه انجمن مهم و حیاتی برای بیماران زیر مجموعه آن باعث شد تا برخی بیماران به این امر اعتراض کنند که اولا ایشان وقت کافی برای رسیدگی به این سه مجموعه بطور همزمان را نداشته و ثانیا فردی باید در این انجمن ها مدیر باشد که از جنس خود بیماران باشد و درد آنها درک کرده باشد .

هفته گذشته بود که 500 بیمار تالاسمی استان گلستان نیز طی نامه ای از موسوی مدیر عامل انجمن تالاسمی کشور خواهان رسیدگی به آنچه وضعیت نامشخص این انجمن در استان گلستان هست ،گلایه کردند و گفتند که باید انتخابات آزاد با حضور نماینده انجمن تالاسمی از تهران در گرگان برگزار شود و فردی از دل همین بیماران مدیریت آن را بر عهده گیرد .

از سوی دیگر با کنار گذاشته شدن علی اصغر بیانی مدیر کل اداری مالی استانداری گلستان شنیده ها از انتخاب وی به عنوان مدیر جدید انجمن حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج استان گلستان دارد . انتخاباتی که طبق شنیده ها جمعه همین هفته در گرگان برگزار می شود .

842

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار