سردار صادقی در جمع فعالان فضای مجازی :

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت :امروز شاهد هستیم که عناصر فرهنگی برتری ساز ما آن برتری گذشته را ندارند و کسانی هم که دنبال فرهنگ اسلامی هستند عناصر فرهنگی برتری ساز را فراموش کردند که یکی از مهمترین آنها مساجد است .

فضای مجازی کمک به مستضعفین را مطالبه گری کند / مردم از شعار دادن خسته شده اند و عمل می خواهند / 63 درصد مساجد فاقد روحانی هستند

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان ظهر امروز (پنجشنبه 19 اسفند ماه ) در جمع فضای مجازی استان اظهار کرد : در عرصه های تهدید سخت و نظامی موفقیتهایی داشتیم و دشمن را هزاران کیلومتر دورتر از مرز ایران زمین گیر کرده و از نطر امنیت الگو و مدلی برای کشورهای منطقه شده ایم اما در عرصه جنگ نرم و فرهنگی موفقیتی نداشتیم .

سردار صادقی افزود : تهدیدات نرم یک عرصه راهبردی و استراتژیک است و باید در محورهای سه گانه فرهنگ ، سیاست و اقتصاد این عرصه را فناورانه مدیریت کنیم .

وی تصریح کرد : دشمن از جنگ نرم و فضای مجازی به دنبال هدف اصلی خود یعنی ساقط کردن انقلاب اسلامی است اما در این جنگ ابزار فرق می کند و از طرف افکار عمومی و تغییر رفتار مد نظر دشمن قرار دارد و امروز دشمن در عرصه جنگ نرم تقریبا ما را گوشه رینگ برده و در حال دفاع کردن هستیم و این وقت و انرژی ما را می گیرد.

صادقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معظم له نیز مایل نیستند ما فقط گوشه رینگ فقط دفاع کنیم خاطرنشان ساخت : ما باید در عرصه جنگ نرم با دشمن دسته و پنجه نرم کنیم چرا که دشمن در سیاستهای خود در سوریه شکست خورده و در مواجهه با انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده که فقط با جنگ نرم می تواند با ایران مقابله کند .

اقدامات سلبی و ایجابی در فضای مجازی بطور متوازن انجام شود

فرمانده سپاه نینوا گفت : بایستی در فضای مجازی اقدامات سلبی و ایجابی بطور متوازن و متعادل انجام شود تا نتیجه دهد ، بایستی ما در فضای مجازی مدیریت افکار کنیم چون جسم ها تابع افکار خود هستند .

سردار صادقی به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : در این قضیه ما نتوانستیم در فضای حقیقی و مجازی فضای سلبی و ایجابی متعادلی بوجود بیاوریم و در مقایسه با مورادی چون حقوق های نجومی ، وام های نجومی و مفاسد اقتصادی و تورم و ... به این موضوع خیلی کم پرداخته شده است .

وی تاکید کرد : اگر در مدیریت افکار به این نتیجه رسیدیم که تهدیدات حوزه اقتصادی که تبلور داخلی دارد را با عنصر راه حل ممزوج نکردیم در پازل دشمن هستیم و اگر نتوانیم راه حل برون رفت از مشکلات را درون فکر مخاطب قرار دهیم دشمن به هدف خود که ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است می رسد.

صادقی اذعان کرد : وقتی تخلفات اقتصادی و اشرافی گیری در مطالب منتشر می شود باید تفکر . سیره درست امام و رهبری هم منعکس بشود تا مردم راه درست را تشخیص دهند .

عناصر فرهنگی برتری ساز ما آن برتری گذشته را ندارند

این فرمانده نظامی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که عناصر فرهنگی برتری ساز ما آن برتری گذشته را ندارند و کسانی هم که دنبال فرهنگ اسلامی هستند عناصر فرهنگی برتری ساز را فراموش کردند که یکی از مهمترین آنها مساجد است .

سردار صادقی اشاره کرد: در عرصه نظامی عناصر برتری ساز ما مثل موشک را نمایش می دهیم و دشمن نیز از این موشک ها می ترسد اما در نقطه فرهنگی عناصر برتری ساز ما کجاست ؟ چقدر به مساجد پرداختیم ؟

وی با اشاره به اینکه 63 درصد مساجد ما فاقد روحانی هستند ، تاکید کرد : ما اگر می گوییم تفکر اسلام ناب بر اسلام آمریکایی برتری دارد باید عنصر برتری ساز اسلام یعنی مساجد کارکرد خود را نشان دهند . نتیجه اقدام ما در دانشگاه و آموزش و پرورش ایجاد نیروی کار است نه تعلیم و تربیت که این همان هدف لیبرال دمکراسی غرب است .

فرمانده سپاه گلستان خطاب به فعالین فضای مجازی یادآور شد : بایستی جریان انقلایی و مطالبه گر به مطالبات محلات و افراد مستضعف و محروم توجه کند و از ظرفیت خیرین در این مورد استفاده شود ، این موارد الان دارد انجام می شود اما مطالبه عمومی و گفتمان نیست ، روحیه توجه به به مستضعفین یکی از روحیه های انقلابی است .

مردم از شعار و گفتن خسته شده اند و عمل می خواهند

سردار صادقی گفت : مردم از شعار و گفتن خسته شده اند و عمل می خواهند ، در گلستان 2 هزار محله داریم و اگر در 20 محله اقداماتی برای مردم محروم و مستضعف انجام شود باعث شوق دادن مردم و اعتماد آنها به سمت نظام می شود .

وی فضای مجازی را موثر خواند و تاکید کرد : در قصه تصویب حقوق  24 میلیونی برای مدیران ، انصافا فضای مجازی بود که باعث شد مجلس مصوبه خود را پس بگیرد چون روح اشرافی گری باید کنار گذاشته شود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار