محمود خطیر:

یکی از شاخص های مهم برای انتخاب مناسب در انتخابات پیش رو را این دانست که همه ما خود را وامدار نظام و کشور بدانیم، نه گروه یا جناح سیاسی خاص

حضور پور شور مردم در پای صندوق های رای، مهمترین موضوع است/ همه ما خود را وامدار نظام بدانیم

محمود خطیر، فعال فرهنگی استان گلستان و مسئول انجمن راویان شهرستان گرگان، در مصاحبه با گلستان 24، یکی از شاخص های مهم برای انتخاب مناسب در انتخابات پیش رو را این دانست که همه ما خود را وامدار نظام و کشور بدانیم، نه گروه یا جناح سیاسی خاص. وی افزود: اگر ما خود را وامدار نظام و ملت شریف ایران بدانیم ، سعی کنیم از آرمان های نظام حراست کنیم و مسئولیت خود را در این زمینه قبول کنیم، قطعأ انتخابی خواهیم داشت که بر اساس رهنمود های امام (ره) خواهد بود.

وی با اعتقاد به این که اشخاصی که به مجلس راه پیدا خواهد کرد، باید طبقه پایین جامعه را مد نظر داشته باشند و آن ها را جزو اولیت های اصلی خود بدانند، افزود: حضرت آقا همواره تاکید داشتند تا مردم فرد اصلح را انتخاب کنند. از بین این افراد که همه مورد تایید نظام هستند، افراد اصلح به مجلس ورود پیدا کند.

 

محمود خطیر انتخابات

 

خطیر با اشاره به این که کارشکنی های دشمنان قبل از انتخابات همواره وجود داشته است، اظهار کرد: با این همه مردم همیشه به وظیفه خود عمل و از آرمان ها و دستارود های نظام که خون هزاران شهید در پای آن ریخته شده است دفاع کرده اند.

مسئول انجمن راویان شهرستان گرگان، ادامه داد: اصل و اساس کار، حضور حداکثری مردم در انتخابات است. مقام معظم رهبری هم فرمودند حتی کسانی که مرا قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند. مردم ایران این بار هم با بصیرت و هوشیاری کاری می کنند تا دشمن آرزوی نفوذ در کشور را به گور ببرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار