مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: 33 پروژه فعال که در چند سال تعطیل شده بود به همت آموزش و پرورش استان و مدیرکل نوسازی مدارس پروژه ها از سر گرفته شده است و بخشی تا سال آینده تحویل خواهد شد.

۳۳پروژه متوقف شده گرگان از سر گرفته می شود

به گزارش گلستان 24، نصرالله کشیری درجمع مدیران مدارس دخترانه گرگان از مشارکت بیش از ۸۰ درصدی بانوان در انجمن های مختلف در گرگان خبر داد و اظهار کرد: نیمی از  تیم ۲۳ نفره پژوهشی برای تصمیمات کلان اموزش و پرورش گرگان را بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه عامل فرهنگی هم تهدید است و هم فرصت ادامه داد: عامل فرهنگی شهر گرگان را در تصمیمات کلان این شهر جز فرصت ها است که باید تقویت شود.

مدیر آموزش و پرورش گرگان اساس توسعه پایدار را عامل انسانی بیان کرد، افزود: سهم توسعه انسانی جایی که به مهارت افزار ختم می شود و نرخ بازدهی سرمایه نیز عامل انسانی  است.

کشیری با بیان اینکه ساختار بروکراسی  و وظیفه ای در اموزش و پرورش حاکم است و هنوز نتوانستیم به سمت حرفه ای شدن پیش برویم، افزود: با توجه به تغییر زائقه ها و ناپیدار بودن محیط ساختار  ماموریت های پیچیده شده است.

این مقام مسئول شاخصه سازمان ها را چابکی و انعطاف پذیری دانست و ادامه داد: در ساختار فعلی نمی توان برنامه ریزی و راهبرد ایجاد و ازساختارهای ارگانیک و موقتی استفاده کرد .

کشیری افزود:  ۲ چالش توسعه ای و ساختاری برای ورودبانوان به عرصه اساسی است  که عامل فرهنگی در توسعه را یکی از مهمترین آن دانست.
وی با بیان اینکه ارزش ها و باور ها در حوزه نیروی انسانی باید عوض شود، افزود: نگرش ها در کوتاه مدت قابل تغییر است از این رو ارزشهاو سازو کاری باید عوض شوندو نرخ به سمت عدالت بیشتر میل کند.

نصرالله کشیری مشارکت بیش از ۸۰ درصدی بانوان در انجمن های مختلف در گرگان خبر داد و افزود: نیمی از  تیم ۲۳ نفره پژوهشی برای تصمیمات کلان اموزش و پرورش گرگان را بانوان تشکیل میدهند.

وی با بیان اینکه عامل فرهنگی هم تهدید است و هم فرصت ادامه داد: عامل فرهنگی شهر گرگان را در تصمیمات کلان این شهر را جز فرصت ها ست.
کشیری با بیان اینکه نیمی از جمعیت دنیا را بانوان تشکیل و ۲.۳فعالیت ها نیز از سوی آنان انجام می شوند متذکر شد:  فقط ده درصد درآمد دنیا به انان تعلق و ۱/۱۰۰  املاک دنیا به نام آنان است.

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: نرخ مشارکت بانوان در سال ۶۶ تا ۷۰۰ از۷.۳ به۷.۶ افزایش پیدا کرد و با عبور ا ز دنیا ی مکانیزه به سمت صنعتی شدن  و نیاز به مهارت های دانشی این رقم در سال ۸۰ به ۲۰.۷ رسیده است.
انتهای پیام/کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار