دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان خبر داد:

سید حسام بنی فاطمه از برگزاری مراسم تحویل سال با عنوان نور و نوروز در سراسر استان گلستان خبر داد.

گلزار شهدای استان گلستان میزبان آیین معنوی نور و نوروز در لحظه تحویل سال

به گزارش گلستان 24، مهندس سیدحسام بنی فاطمه دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان اظهار داشت: همزمان با ایام میلاد باسعادت حضرت صدیقه اطهر(س) و نوروز باستانی مراسم معنوی با عنوان نور و نوروز بطور همزمان با حرم رضوی در بقاع متبرکه ، مزارشهدا ، یادمان شهدای گمنام استان گلستان برگزار میشود.

وی، اجرای برنامه نور و نوروز ویژه برنامه آیین لحظه تحویل سال ۹۶ همزمان با حرم رضوی و 30 استان کشور را برنامه‎‌ای به همت و همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی دانست و گفت: این آیین با هدف تمسک به سیره فاطمی و رضوی در استقبال از سال جدید اجرامی‌شود.

وی افزود: از ویژه برنامه های این آئین معنوی تجلیل از مادران و همسران شهدا ، توزیع بسته های متبرک ارسالی از حرم رضوی ، پخش زنده مراسم تحویل سال حرم امام رضا(ع) و پخش زنده پیام نوروزی مقام معظم رهبری ، قرائت زیارت آل یاسین و دعای برای تعجیل فرج و برنامه های فرهنگی دیگر می باشد.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان بیان داشت : به همت تشکلهای شبکه جوانان رضوی این مراسم در  8 شهر استان گلستان اجرا میشود که جدول برنامه ها بشرح ذیل می باشد :

آق قلا        زیارتگاه ذکریا

خان ببین      مزارشهدای گمنام

علی آباد       مزارشهدای گمنام

گمیشان       مزارشهدای گمنام

مینودشت    مزارشهدای گمنام

کردکوی         گلزار شهدای شهرستان

گرگان            تپه شهدای گمنام سرخنکلاته

گنبد               آستان مبارک امامزاده یحیی ابن زید(ع)

بنی فاطمه در پایان گفت : با عنایت به حرکت فزاینده شبکه جوانان رضوی در سطح کشور و به ویژه استان گلستان از عموم مردم ولایتمدار و بالاخص جوانان گرانقدر جهت حضور در این برنامه دعوت بعمل می آید. ضمنا جوانانی که آمادگی همکاری با شبکه را دارند میتوانند مشخصات و شماره تماس خود را به سامانه 30002351111124 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار