با توجه به فضای گردشگری گلستان؛

هزینه های زیاد اسکان و اقامت باعث شده تا گردشگران کمتر به استان گلستان سفر کنند.

کاهش هزینه های هتل و اسکان؛موجب پیشرفت استان در حوزه گردشگری می شود

به گزارش گلستان24؛واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد با توجه به نیاز های خود در بین شهر ها وکشور های مختلف سفر کردند.

اغلب گردشگرها بیش از هر چیز با توجه به آب و هوا،فرهنگ و طبیعت مقصد خود را برای سفر انتخاب می کنند؛البته کسانی نیز هستند که بر خلاف عموم مردم به سفر های دوردست می روند، البته نه به صورت اتفاقی، بلکه در نهایت به یک منظور خاص. به طور مثال برای دیدن ساختمان‌های معروف و آثار هنری، آموختن زبان‌های جدید و چشیدن غذاهای متفاوت. گردشگری سازمان‌یافته امروزه یک صنعت بسیار مهم در تمام جهان است.

استان گلستان به واسطه داشتن آب و هوایی معتدل و همچنین جاذبه های گردشگری زیاد ،توجه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است،که این مسئله برای پیشرفت استان در مسائل اقتصادی تاثیر زیادی دارد.

با شروع شدن تعطیلات نوروزی مسافران زیادی برای تفریح و سپری کردن این تعطیلات به استان گلستان سفر کرده و در مکان های مختلف استان اتراق کرده اند.از همین رو خبرنگار ما با حضور در بین این مسافرین نوروزی حال و احوال آنها را دراین ایام جویا شد.

یکی از این مسافرین که از استان کرمان به گرگان آمده بود،در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد:واقعا این مکان زیبایی های زیادی دارد که انسان را به وجد میاورد، مخصوصا جنگل نهار خوران و توسکستان؛ اما برای سفر به این استان باید هزینه های زیادی کرد،مخصوصا برای جای ومکان ،قیمت هتل ها خیلی سر سام آوره و یک  فرد با درامد متوسط نمی تواند در آنجا اقامت داشته باشد،که این موضوع  از نقاط ضعف گلستان برای جذب گردشگر محسوب می شود.

با توجه به اظهارات این گردشگر اگرمسئولان در استان و شهر گرگان فضایی را به وجود بیاورند که گردشگر با خیال راحت از بابت هزینه های اقامت به استان سفر کند؛در آینده ای نه چندان دور استان گلستان به قطب گردشگری کشور تبدیل خواهد شد و در کنار پیشرفت در حوزه گردشگری،رونق اقتصادی زیادی را هم برای مردم این استان به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار