آیت الله علوی گرگانی:

مرجع تقلید و از علماء حوزه علمیه قم با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پلیس در راستای تامین امنیت، گفت: در هر کاری رضایت و خشنودی مردم را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار دهید چرا که خشنودی ملت، خشنودی خدا است.

 پلیس رضایت و خشنودی مردم را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار دهد

به گزارش گلستان24، به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار نوروزی فرماندهان و مسئولان انتظامی گلستان با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و شایسته پلیس در راستای تامین نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: مردم محور فعالیت‌های پلیس هستند و ارزش کار نیروی انتظامی در خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه مردم ما متدین و قدردان زحمات پلیس هستند، افزود: خادم مردم باشید و به آنان خدمت کنید و در هر کاری رضایت و خشنودی مردم را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار دهید چرا که خشنودی ملت، خشنودی خدا است.

آیت الله علوی گرگانی حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف و حساس نظام را نشان از علاقمندی و پایبندی آنان به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال سبب شده حتی شبکه‌های مختلف خارجی نیز این حضور گسترده را به تصویر کشیده و به‌ آن اعتراف کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم، دین خود را نسبت به نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف ادا کردند، تصریح کرد: وظیفه همه مسئولان این است که برای آسایش و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه، حضور گسترده پلیس در جاده‌ها و شهرها را سبب اعتماد و افزایش اعتماد عمومی اعلام کرد و گفت: جایگاه نیروی انتظامی در جامعه جایگاه ارزشمندی است و این جایگاه باید حفظ شود.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این دیدار اولویت‌های پلیس را برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه امنیت اعلام کرد و گفت: حوزه سرقت، مواد مخدر، تصادفات و قاچاق مانند موضوعاتی بود که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و در همین راستا در دستور کار ماموریت‌های اولویت‌دار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه و با تلاش مجموعه همکاران در حوزه سرقت 4 درصد و در حوزه تصادفات نیز 12 درصد کاهش وقوع در سال گذشته را در استان شاهد بودیم.

سردار جاویدان برخورد با عناصر توزیع قاچاق کالا را یکی از محورهای عملیاتی پلیس عنوان کرد و گفت: در سال گذشته و کشف کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال 94 ، 100 درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر برخورد پلیس با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر تصریح کرد: میزان کشف مواد مخدر نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 93 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان اعتیاد را سر منشاء جرائم و آسیب‌ها در جامعه اعلام و اظهار کرد: بیش از 70 درصد زندانیان در حوزه موادمخدر و اعتیاد در زندان هستند.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به آمادگی کامل پلیس در راستای خدمت‌رسانی به مسافران در طرح تعطیلات نوروزی خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم به این مردم خوب و قدرشناس ایران اسلامی خدمت کرده و وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم چرا که مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار