رئیس اداره میراث فرهنگی کردکوی:

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کردکوی گفت: تاکنون 246 هزار نفر از جاذبه‎های طبیعی، تاریخی، مذهبی، انسان‎ساخت و ... شهرستان کردکوی بازدید کرده‎اند.

246 هزار نفر از جاذبه‎های گردشگری شهرستان کردکوی بازدید کردند

به گزارش گلستان24، حمید منوچهری، با اشاره به اقامت مسافران نوروزی در شهرستان کردکوی، اظهار کرد: از آغاز طرح اقامت مسافران نوروزی تا 10 فروردین‎ماه در مجموع 34 هزار نفر در اقامت‎گاه‎های شهرستان کردکوی اعم از هتل‎ها، هتل‎آپارتمان، منازل استیجاری، مدارس، کمپ‎ها، مهمان‎سراهای ادارات، چادرها و ... اقامت کردند.

وی از انجام 66 مورد بازدید نظارتی در این ایام در شهرستان کردکوی خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کردکوی تصریح کرد: تا 10 فروردین‎ماه جاری، 246 هزار نفر از جاذبه‎های طبیعی، تاریخی، مذهبی و انسان‎ساخت و ... شهرستان کردکوی بازدید کرده‎اند.

منوچهری با بیان اینکه در ایام نوروز بازارچه نوروزی و یا بازارچه صنایع دستی و سوغات در ورودی غربی شهرستان کردکوی برپا شد، یادآور شد: در این نمایشگاه از ظرفیت تشکل‎ها، هنرمندان صنایع دستی و ... برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم کردکوی استفاده شده است.

وی با اشاره به برنامه سیزدهم فروردین‎ماه، گفت: در روز سیزدهم فروردین‎ماه نیز تعدادی از هنرمندان صنایع دستی با برپایی غرفه در پارک جنگلی امام رضا (ع) محصولات تولیدی خود را برای نمایش و فروش ارائه کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کردکوی با قدردانی از همکاری تشکل‎های مردم نهاد در کمپ نوروزی کردکوی، بیان کرد: تشکل‎های مردم نهاد با لباس متحدالشکل و دانش‎آموزان با عنوان همیار گردشگر در ایستگاه کمپ نوروزی شهرستان کردکوی در راستای معرفی جاذبه‎های گردشگری و تاریخی شهرستان کردکوی همکاری داشتند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار