همزمان با ایام نوروز ؛

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از افتتاح 110 غرفه نمایشگاهی همزمان با تعطیلات نوروز 96 در شهرستان گرگان خبر داد.

نمایشگاه عیدانه صنایع دستی در گرگان افتتاح شد

به گزارش گلستان24، روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان مراسم افتتاح ۱۱۰ غرفه محصولات فروش صنایع دستی و سوغات شهرستان گرگان واقع در ناهارخوران روز گذشته 2 فروردین 96 باحضور دکتر حسینی فرماندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرگان، مهندس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان برگزار شد.

سارا اخوت معاون صنایع دستی اداره کل گفت: از 110 غرفه در نمایشگاه 58 غرفه به صنایع دستی اختصاص یافته است.

او در ادامه با اشاره به غرفه های صنایع دستی استان گلستان خاطر نشان کرد: از 58 غرفه صنایع دستی ، هنرمندان استان گلستان محصولات صنایع دستی خود را در بیش از 30 غرفه برای نمایش و فروش به مسافران و گردشگران نوروزی به خود اختصاص داده اند.

سارا اخوت ادامه داد:در  مابقی غرفه ها استانهای اصفهان، همدان، تبریز، خراسان جنوبی و خراسان شمالی صنایع دستی مناطق خود را به فروش می رسانند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان تصریح کرد: در گرگان به نسبت سال گذشته 20 درصد افزایش غرفه داشتیم که از این تعداد براساس اعتبار تزریق شده برخی رایگان و برخی نیم بها هستند و نشان از استقبال خوب هنرمندان دارد.

گفتنی است در این نمایشگاه 52  غرفه نیز سوغات استان های مختلف به فروش می رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار