بسیج رسانه استان گلستان برگزار می کند؛

در راستای شعار «اقتصادمقاومتی- تولید و اشتغال» و افزایش توانمندی اصحاب رسانه دوره تخصصی گزارش نویسی ویژه خبرنگاران فعال سطح استان گلستان در نظر گرفته شده است.

دوره تخصصی گزارش نویسی ویژه خبرنگاران فعال استان گلستان

به گزارش گلستان24، علی‎محمد جعفری، مسئول بسیج رسانه استان گلستان ضمن تبریک سال جدید گفت: با توجه به اینکه امسال مقام معظم رهبری سال را« اقتصادمقاومتی- تولید و اشتغال» مزین کردند نیاز است که رسانه‎های استان گلستان در این مسیر با قدرت بیشتری گام بردارند.

در این راستا و افزایش توانمندی اصحاب رسانه دوره تخصصی گزارش نویسی ویژه خبرنگاران فعال سطح استان گلستان در نظر گرفته شده است.

افزایش سطح آگاهی و تخصص اصحاب رسانه استان گلستان، ارتقاء رتبه علمی و تخصصی مطبوعات استان، حفظ و انسجام و تقویت خبرنگاران بسیجی و انقلابی از جمله اهداف برگزاری این دوره به شمار می‎رود.

افزایش توانمندی رسانه‎های استان گلستان باعث می‎شود که فعالیت‎هایی رسانه‎ای استان به صورت حرفه‎ای طرح دنبال شود.

این دوره آموزشی در دو روز و در تاریخ 30 و 31 فروردین ماه سال 1396 در نظر گرفته شده و در طی سنوات گذشته بسیج رسانه استان گلستان در راستای افزایش تخصص اصحاب رسانه اقدام دوره‎هایی مقدماتی، تخصصی و پیشرفته‎ روزنامه‎نگاری را در سطح استان گلستان برگزار کرده است

در این دوره به شکل خاص توجه ویژه‎ای به خبرنگاران فعال سطح استان گلستان شده و از اساتید برجسته کشوری برای برگزاری این دوره استفاده خواهد شد.

این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و در دو روز از صبح تا عصر برگزار خواهد شد و علاقمندان برای ثبت‎نام در این دوره آموزشی می‎توانند به سایت بسیج رسانه استان گلستان از روز آینده مراجعه کنند و اطلاعات بیشتر ثبت‎نام را از این سایت دریافت نمایند.

رعایت شئونات اسلامی، نظم و انضباط، معرفی‎نامه از در یکی از رسانه‎های فعال استان از جمله شرایط ثبت‎نام در این دوره آموزشی است.

آقایان شمسیان عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان و دژاکام از خبرنگاران برجسته و مطرح کشور به آموزش یادداش‎نویسی و گزارش‎نویسی تحلیلی، تاریخی و مقایسه‎ای خواهند پرداخت.

برای خبرنگاران علاقمندان به شرکت در این دوره که عضو بسیج رسانه استان هستند مبلغ 20 هزار تومان و برای خبرنگارانی که عضو بسیج رسانه استان نیستند مبلغ 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار