مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان خبر داد:

جمعی از اصحاب رسانه استان گلستان به مناسبت هفته خبرنگار، در آیین عطرافشانی مزار مطهر شهید حجت الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری شرکت کرده و با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق می کنند.

مراسم عطرافشانی مزار شهید شاخص سال 95 بسیج رسانه گلستان برگزار می شود + پوستر

به گزارش گلستان24، علی محمد جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت؛ همزمان با روز«خبرنگار، ولایتمداری، میثاق با آرمان شهیدان» مراسم عطرافشانی گلزار شهید شاخص سال 95 بسیج رسانه گلستان حجت الاسلام والمسلمین سید محمدطاهر طاهری فردا پنجشنبه 14 مرداد با حضور مسئولین شهرستانی و اصحابه رسانه استان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با همکاری خانه مطبوعات استان گلستان از ساعت 18 در گلزار شهدای امام زاده عبدالله(ع)گرگان برگزار می گردد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان با دعوت از اهالی مطبوعات و رسانه ها برای شرکت در این مراسم، بیان داشت: با این اقدام یاد و خاطره شهدا،خصوصا عرصه رسانه را زنده نگه می داریم و تلاش این بزرگان را ارج می نهیم.

جعفری خاطرنشان کرد:مراسم اختامیه هفته خبرنگار و برنامه اصلی گرامیداشت روز خبرنگار با سخنرانی دکتر بیژن نوباه وطن، نماینده دوره هشتم ونهم مجلس شورای اسلامی و جهادگر عرصه فرهنگ و هنر و با حضور مدعوین اهالی رسانه روز دوشنبه 18 مرداد سالجاری در گرگان برگزار خواهد شد.

شهید طاهری

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار