رئیس شورای بسیج رسانه گلستان:

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری کارگاه تخصصی گزارش‎نویسی و روزنامه‌نگاری در استان خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی به همت بسیج رسانه گلستان به مدت دو روز برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی گزارش‎نویسی و روزنامه‎نگاری در گلستان برگزار می‎شود/ شهید شاخص بسیج رسانه گلستان از علی‎آباد کتول انتخاب شد

به گزارش گلستان24،​ علی منصوری‎رضی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کارگاه آموزشی تخصصی گزارش‎نویسی و روزنامه‌نگاری به مدت دو روز در 30 و 31 فرودین ماه جاری با حضور افراد برجسته و صاحب‎نام در حوزه رسانه و مطبوعات آقایان شمسیان و دژاکام در گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این دوره برای عموم آزاد است، تصریح کرد: افرادی که در بسیج رسانه عضو هستند می‌توانند با پرداخت 20 هزار تومان در این کارگاه شرکت کنند و افراد عادی با پرداخت 50 هزار تومان می‎توانند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.

علی منصوری‎رضی

* برگزاری همایش «سواد رسانه‌ای» و «آموزش در فضای مجازی» در دستور کار بسیج رسانه

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی تخصصی روزنامه‌نگاری در گلستان خبر داد و ابراز کرد: در این کارگاه قرار است خبرنگاران به صورت تخصصی در قالب گزارش‌نویسی و یادداشت با فنون تخصصی آشنا شوند.

منصوری‎رضی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های آموزشی به صورت تخصصی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی به صورت تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و یادداشت نویسی و ... در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی اذعان کرد: امسال در نظر داریم که دو موضوع «سواد رسانه‌ای» و «آموزش در فضای مجازی» را به صورت عمومی در برنامه آموزشی خود قرار دهیم.

 

* شهید حسینی از علی‌آبادکتول به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان معرفی شد

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان از اجرایی شدن برنامه‌ای تحت عنوان « تربیت مربی آموزش سواد رسانه‌ای» در استان خبر داد و گفت: تعدادی از نیروها را در این زمینه آموزش می‌دهیم و سپس این نیروها در سطح پایگاه‌ها می‌روند و کلاس‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی برای عموم مردم برگزار می‌کنند.

منصوری‎رضی با اشاره به انتخاب و معرفی شهید شاخص بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: شهید حسینی از شهرستان علی‌آبادکتول به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار