مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از راه اندازی خط پروازی چابهار به گرگان و بالعکس خبر داد و گفت: این خط پروازی در اوایل اردبیهشت ماه فعال خواهد شد.

شمارش معکوس برای راه اندازی خط پروازی چابهار به گرگان

به گزارش گلستان24، "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهم فعالیت های کاری این نهاد در استان گفت: در نخستین اقدام بهسازی فضای نمازخانه ترمینال داخلی فرودگاه را با صرف ۶۰ میلیون تومان اعتبار از هفتم فروردین ماه امسال آغاز کردیم و این پروژه شنبه (۱۹ فروردین) به پایان رسید.

خط پروازی چابهار به گرگان

وی افزود: همچنین بهسازی محوطه مقابل ترمینال فعلی را آغاز کردیم و تا هفته آینده به پایان خواهیم رساند. همچنین در نظر داریم در سال جدید دستگاه‌های کمک ناوبری ILS و DVOR فرودگاه گرگان را عملیاتی کنیم.

"آذری" تصریح کرد: ترمینال جدید فرودگاه به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع را هم افتتاح می‌کنیم. ابنیه و تجهیزات این ترمینال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال جدید شاهد افزایش پروازهای فرودگاه گرگان خواهیم بودکه در همین راستا در نظر داریم در اوایل اردیبهشت ماه امسال پروازهای چابهار به گرگان و بالعکس را برقرار نماییم.

وی در پاسخ به این سوال که علت راه اندازی این خط پروازی چه بوده است، افزود: یکی از اهداف راه اندازی این خط پروازی ، ایجاد سهولت برای اهالی استان سیستان و بلوچستان و چابهار به شمال کشور و استان گلستان است.

گفتنی است در حال حاضر، فرودگاه گرگان پروازهای منظمی به مقاصد کیش، اصفهان، تهران، مشهد، زاهدان و همچنین عتبات عالیات دارد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار