رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به ورود گوجه‌سبز نوبرانه به بازار مصرف گفت: هر کیلوگرم از این محصول با توجه به کیفیت آن به‌قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره‌باز به فروش می‌رسد.

گوجه سبز کیلویی ۱۰۰هزار تومان

به گزارش گلستان24، حسین مهاجران در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: گوجه‌سبز نوبرانه به بازار آمده است و هر کیلوگرم از این محصول در میادین مرکزی میوه و تره‌بار تهران 50 تا 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: این گوجه‌سبزها تولید قصرشیرین و سرپل‌ذهاب کرمانشاه است که به‌صورت نوبرانه به بازار آمده است اما قیمت این محصولات طی روزهای آینده کاهش می‌یابد.

گوجه سبز

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار ادامه داد: سیب در بازار به‌قیمت بالایی به فروش می‌رسد به‌طوری‌که هر کیلوگرم سیب قرمز 7 هزار و 500 تومان و سیب سفید 6 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: قیمت پرتقال در میادین مرکزی میوه و تره‌بار تغییری نداشته است به‌طوری که هر کیلوگرم از این محصول 3 تا 7 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش قیمت‌های ارائه‌شده توسط رئیس اتحادیه میوه‌فروشان میوه و تره‌بار تهران مربوط به میادین مرکزی میوه و تره‌بار است که ممکن است نرخ این محصولات در سطح شهر متفاوت باشد.

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران کمتر از این ارقام است به‌طوری که هر کیلوگرم سیب سفید و قرمز در این مراکز حدود 3 هزار و 500 تومان به‌فروش می‌رسد.

منبع: جام جم

ارسال نظر

آخرین اخبار