مدیرکل صدا و سیمای گلستان خبر داد

مدیرکل صداوسیما با بیان اینکه رویکرد شبکه های استانی انتخابت شوراهاست، گفت: حجم برنامه های ما در ایام انتخابات شورای شهر و روستا بیشتر خواهد شد در این راستا نیز تدارک وسیعی دیده ایم.

آغاز برنامه های تهییجی انتخاباتی شبکه استانی از اواسط اردیبهشت/ برنامه های وسیعی تدارک دیده ایم

به گزارش گلستان24، بهرام عبدلحسینی مدیرکل صداوسیما گلستان درگفت وگو با این پایگاه خبری در خصوص رویکرد صدا و سیما در ایام انتخابات شوراها گفت: حدود یک ماه گذشته دوره ی تبلیغی ما شروع شده است و صدا و سیما برای سه دوره تبلیغی، تبیینی و تهییجی برنامه دارد.

بهرام عبدلحسینی

آغاز برنامه های تهییجی انتخاباتی صدا و سیمای گلستان از اواسط اردیبهشت

وی با اعلام این خبر که درهمه ی برنامه ها تقریبا آیتم های کوتاه انتخاباتی را خواهیم داشت، افزود: از نیمه اردیبهشت برنامه های تهییجی صدا و سیمای استان آغاز می شود و حجم برنامه های ما درآن ایام بیشتر خواهد شد.

مدیرکل صداوسیما درخصوص برنامه های این اداره درایام انتخابات اذعان داشت: صدا و سیمای استان گلستان برنامه های وسیعی را برای ایام انتخابات با رویکرد انتخابات شوراها تدارک دیده است که امیدواریم این برنامه ها مورد توجه و پسند مردم عزیز استان سرسبز گلستان قرار بگیرد.

عبدلحسینی تصریح کرد: از هفته ی گذشته برنامه ای باهمکاری همه ی اقوام در حال ضبط است که درهمه ی شهرهای استان فیلم برداری خواهد شد.

التزام به اصل نظام و انقلاب از شاخصه های بلامنازع کاندیداهاست

وی در بخش دیگر سخنانش به شاخصه های کاندیداهای اصلح اشاره کرد و در این باره گفت: شاخص های کاندیداها را قانون مشخص کرده است و هرکاندیدی از شاخص ها رد شده باشد طبق قانون بوده است، بی شک کسانی که قصد کاندیدا شدن در این نظام و طبق این قانون را دارند باید اصل نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی را قبول داشته باشند.

همه باید از تجربه انتخابات گذشته استفاده کنیم

مدیرکل صدا و سیمای گلستان درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور و شهرخودمان است با توجه به این هدف مهم همه ما موظف هستیم از تجربه انتخابات گذشته بهره ببریم و کاندیداها نیز موظف هستند به قانون تمکین کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار