طی روزهای حساس انتخابات:

عین ناباوری شاهد تخریب سازه ای توسط شهرداری پس از گذشت چند روز از ساخت ان در مرکز شهر بودیم.

اقدامی که باعث حاشیه سازی برای شهرداری کلاله شد + عکس

برای کاهش ترافیک و روان تر شدن ان در سه راهی منتهی به خیابان انقلاب، امام خمینی(ره) شمالی و جنوبی توسط شهرداری دیواره ای ساخته شد که برای زیبایی بیشتر ان در این سازه از نورافشانی خاصی استفاده شده بود.

به گزارش گلستان24، اما با رونمایی تجهیزات روشنایی این سازه، مسئولین ذیربط متوجه کم نور بودن لامپ های ال ای دی بکار رفته در روشنایی شدند که این موضوع باعث تصمیم جدیدی که منتج به تخریب سازه و تقویت روشنایی شد، گردید.

این اقدام شهرداری باعث موج نارضایتی برخی از شهروندان نسبت به چنین اقداماتی شد و برخی فرصت طلبان نیز از این موضوع در جهت تخریب شهرداری استفاده کردند و فارغ از پشت پرده های موجود، به تخریب بیشتر شورای شهر و شهرداری دامن زدند.

جهت روشن تر شدن اذهان عمومی نسبت به این اقدام با شهردار کلاله گفتگویی داشتیم و رسول بامری در توجیه این اقدام صورت گرفته اظهار داشت: طی قراداد فی مابین شهرداری و پیمانکار مربوطه، قرار بود هزینه ساخت و تجهیز این دیواره پس از اتمام پروژه به وی پرداخت شود ولی پس از اتمام کار متوجه این شدیم که در تجهیز روشنایی این سازه از لامپ های ال ای دی کم نور استفاده شده بود.

شهردار ادامه داد: در این راستا پیمانکار مربوطه جریمه شد و وی با هزینه شخصی خود نسبت به تعویض لامپ های ال ای دی اقدام کرد و شهرداری نسبت به تخریب و ساخت دوباره سازه هیچ هزینه را تقبل نکرد.

divareh 1

divareh 2

انتهای پیام/

منبع: کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار