سردار باقرزاده در گرگان:

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تفکر لیبرالیستی راه نفوذ دشمنان را در کشور هموار می‌کند.

هدف تفکر لیبرالی ذلیل کردن ملت است/ رهبر معظم در راه انقلاب در حال مبارزه هستند

به گزارش گلستان24، به نقل از پاسرو؛ سردار سیدمحمد باقرزاده شامگاه پنج‎شنبه در اربعین 2 شهید گمنام و یادواره 44 شهید والا مقام شهر سرخنکلاته اظهار داشت: در بیش از 100 نقطه کشور تدفین شهدای گمنام داشتیم که در برخی شهرها مشکلاتی پیش می‎آید که با تدبیر مسئولان برطرف می‎شد.

وی تصریح کرد: در شهر پاسارگارد که مقبره کوروش قرار دارد می‎دانستیم یک حریمی در نظر گرفته شده و خیلی اصرار نداشتیم که شهدا در آن مکان به خاک سپرده شوند.

سردار باقرزاده در گرگان

باقرزاده بیان داشت: از مقبره کوروش 2 کیلومتر فاصله گرفته بودیم و در ابتدای شهر یک خیری زمینی را وقف کرد و ما خواستیم برای شهدا در نظر بگیریم اما برخی برای تدفین این شهدا تشویش در جامعه ایجاد کرده بودند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما چطور می توانیم جگر گوشه‎های یک ملت که هر روز هر روز درحال تشییع هستند نادیده بگیریم و بی‎احترامی کنیم.

باقرزاده با بیان اینکه هیچ وقت امام خمینی(ره) و شهدا احساس حقارت نکردند، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که ما اهل جنگ هستیم و اگر این جنگ 20 سال طول بکشد ما ایستاده‎ایم و این در حالی بود که صدام تصمیم داشت که تا تهران خود را برساند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جنگ ما برای این مهم بود که عزتمند باشیم و تحت سلطه نباشیم و این ملت هزینه هشت سال دفاع مقدس را دادند که آزاد از ظلم و استکبار باشند.

باقرزاده گفت: آزادی عقل از قید و بند نفس موضوعی بود که ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی دنبال کردند و دشمن با جنگ درصدد مختل کردن آزادی و آسایش در جامعه بود و می‎خواستند ما را به ذلت بکشانند.

وی یادآور شد: ملت باید تصمیم می‎گرفت که تسلیم شوند و دست‎ها را بر طبق میل دشمن بالا ببرند و یا باید در جنگ ایستاد، ملت باید تصمیم بگیرد که حقیر باشد یا عزیز باشد و این موضوع در صحنه جنگ مشخص می‎شود و بر این اساس ملت ما در دوران دفاع مقدس ایستادند و تهدیدات بعدی به کشور را نیز دفن کردند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برخی جنگ را به ما تحمیل کردند و برخی نیز درصدد بودند صلح را به ما تحمیل کنند، افزود: در ابتدای جنگ امام خمینی(ره) فرمودند که صدام بیان کند متجاوز هستند، ما صلح می‎کنیم.

وی گفت: امام خمینی(ره) عزت را در عمل به احکام اسلام می‎دید و می‎گفت اگر اسلام پیاده شود مشکلات کشور برطرف می‎شود.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: امروز باید بیندیشم که از چه افقی به مسائل کشور نگاه کنیم مقام معظم رهبری در سال‎های اخیر در سفر به راهیان نور فرمودند که یکی از عللی که سبب شد دشمن شجاعت پیدا کند و به ما حمله کند این بوده که احساس کرد ما ضعیف هستیم.

باقرزاده افزود: زمانی که بنای کشور بر دفاع بود و در وجب و وجب ملت در خرمشهر می‎جنگید، یک تفکر لیبرالی که در راس آن بنی‎صدر بود گفت که باید بر کوه‌های بهبهان مستقر شویم و خرمشهر را تحویل دهیم و به روش اشکانیان تعقیب و گریز دشمن را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: از خرمشهر تا اهواز 120 کیلومتر راه است و کوه‎های بهبهان در یاسوج قرار دارد و بالغ بر 400 کیلومتر عقب‌نشینی می‎کردیم و باید می‎اندیشیدیم که کی می‎توانیم این زمین‎ها را آزاد کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این تفکر به دنبال ذلیل کردن ملت ایران بود و می‎خواستند که ایران از مبارزه دست بردارند و این تفکر امروز در لایه‎های مختلف وجود دارد.

باقرزاده با بیان اینکه تفکر لیبرالیست راه را برای تسلط آمریکا در کشور باز می‎کند و این یعنی نفوذ، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که من یک انقلابی هستم و مفهوم آن این است که در راه انقلاب رهبر معظم در حال مبارزه است.

وی با بیان اینکه افرادی که سرباز میدان انقلاب هستند باید حواسشان جمع باشد، تاکید کرد: تک تک کشاورزان و کارگران ما باید بدانند که در جنگ اقتصادی هستند و این جبهه و سنگرهای آن باید تقویت و پشتیبانی شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امام(ره) فرمودند که این انقلاب کار خدا بود و کاری که خدا بکند زوال ندارد، افزود: اگر مردم در صحنه این انقلاب هستند پیروزی‌شان قطعی خواهد بود و بر این اساس بود که امام خمینی(ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند و این عین توحید است یعنی تا زمانی که خداوند نخواهد آمریکا نمی‎تواند کاری کند./تسنیم

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار