با حضور همرزمان شیهد صیادشیرازی؛

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهبد صیاد شیرازی در لشکر ۳۰ گرگان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی در گلستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان سرافراز، فرماندهان و همرزمان شیهد صیاد شیرازی در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام‌والمسلمین ذبیح‌پور از همرزمان شیهد صیاد شیرازی در این مراسم گفت: اقامه نماز اول وقت در هر شرایطی، تابعیت از ولی‌فقیه، امانت‌داری، تقویت همدلی و هماهنگی با نیروهای مسلح و داشتن تقوای الهی از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود.

وی افزود: دشمن به سپهبد صیاد شیرازی، مرد آهنین جبهه‌های جنگ لقب داده بود و با شهادت ایشان اعلام کرد به پیروزی بزرگی رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین ذبیح‌پور با اشاره به ویژگی‌های شاخص و برجسته این شهید، گفت: دین مداری و اخلاص کامل در برابر اراده خداوند از برجستگی های بارز و ممتاز شخصیت فردی و اجتماعی صیاد شیرازی بود.

وی اظهار داشت: همین ویژگی خاص شهید صیاد شیرازی بود که امروز پس از سپری شدن 16 سال از شهادت وی، هنوز یاد و خاطره وی در دل‌ها مانده و آیین‌های سالگردش هر سال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین ذبیح‌پور با بیان خاطراتی از دوران پس از انقلاب و حضور شهید صیاد در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، گفت: حضور ایشان در دوران دفاع مقدس یکی از عوامل مهم و موثر در همگرائی بین ارتش و سپاه بود.

در این مراسم با اجرای مراسم مدیحه‌سرائی بر ادامه راه سرخ شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تاکید شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار