وزیر سابق فرهنگ ارشاد در دولت دهم در گلستان ما:

وزیر سابق دولت دهم در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای کشور گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و میتوانند مانعی بزرگ برای انحرافات در جامعه باشند.

رسانه های انقلابی با رفتار پوپولیستی مقابله کنند/ رقابت اصلی بین روحانی و یکی از چهار نامزد جمنا خواهد بود

به گزارش گلستان24، دکتر سید محمد حسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در جمع فعالین رسانه ای و خبرنگاران استان گلستان که در دفتر "پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما" گرد هم آمده بودند، گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و میتوانند مانعی بزرگ برای انحرافات در جامعه باشند.

وزیر سابق فرهنگ ارشاد

وی افزود: رسانه های انقلابی ما باید به گونه ای رفتار کنند که در برابر رفتار پوپولیستی رسانه های بیگانه و غیر انقلابی مقابله نمایند.

"حسینی" اظهار کرد: رسانه های باید در مرحله اول باید مردم سالاری را ترویج دهند و باید به گونه ای رفتار کنند که معیار های امام خمینی(ره) و رهبری در بین مردم ترویج پیدا کند.

* رسانه های غیر انقلابی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند

وزیر سابق دولت دهم در ادامه تصریح کرد: جنگ رسانه ای که دیگران در آستانه انتخابات به پا می کنند در صدد ایجاد جامعه دو قطبی در کشور هستند.

وی گفت: وقتی اراده و ایمان در کشور وجود داشته باشد، اقتدار کشور حفظ خواهد شد و رسانه ها نیز باید این رفتار را به گونه ای ترویج دهند و واقعیت ها را پوشش دهند.

"حسینی" اظهار کرد: مسائل اقتصادی باید به جد پیگیر شود و این را میتوان در سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی دید و در حال حاضر باید جامعه عمل به آن بخشید و زمان برای حرف گذشته است.

* رقابت اصلی در انتخابات ریاست جمهوری بین روحانی و جمنا است

این مسئول در ادامه تصریح کرد: 4 فرد مورد نظر "جمنا" از شخصیت های برتر و انقلابی کشور هستند و باید گفت هر 4 نفر نیز تعهد دادند در برابر فرد اصلح کناره گیری نماید.

وی در پاسخ به واکنش ها در برابر ثبت نام "دکتر احمدی نژاد" در انتخابات چگونه خواهد بود، گفت: با اظهار نظری که "دکتر احمدی نژاد" در روز ثبت نام کردند، بیان از این داشت که ایشان در انتخابات حضور نخواهند داشت و به قول خود به رهبری پایبند هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در ادامه اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم رقابت اصلی بین "حسن روحانی" و یکی از چهار نامزد جبهه مردمی خواهد بود.

"حسینی" گفت: مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند و مسئولین دولت یازدهم ارتباط مردمی خوبی با مردم نداشتند.

وی افزود: مردم خیلی دلبسته احزاب و گروه های سیاسی نیستند و خود میدانند چه کسانی را انتخاب نمایند.

* افرادی به دنبال این هستند که القاء کنند که جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی فرو پاشیده است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد دولت دهم، با بیان اینکه اقتدار نظام از میادینی چون انتخابات به اثبات می‎رسد، تصریح کرد: امید داریم در انتخابات مدیر لایق و توانمند و عالم و اندیشمند انتخاب شود و بتواند وضعیت کشور را متحول کند.

وی  با بیان اینکه افرادی به دنبال این هستند که القاء کنند که جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی فرو پاشیده است، افزود: براساس برنامه‎ای که از پیش طراحی شده جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه می‎دهد و در بین مردم نیز یک شور و هیجانی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار