در روزهای گذشته چند انصراف دربین کاندیداهای ترکمن حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا چهره رقبای اصلی باقی مانده در این حوزه را مشخص تر کرد .

شیطنت های رسانه ای ستاد یک کاندیدای ترکمن در آق قلا

 به گزارش گلستان24، در روزهای گذشته چند انصراف دربین کاندیداهای ترکمن حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا چهره رقبای اصلی باقی مانده در این حوزه را مشخص تر کرد .

آناهیتا مهشیدی ،پرویز ماهری و نهایتا منصور گرکز کاندیداهایی بودند که برای کمک به رسیدن مردم منطقه به همدلی از صحنه رقابت ها کنار رفتند .


نکته تاسف بار در رابطه با این انصراف ها این بود که بعد از هر انصرافی اعضای ستاد یکی از کاندیداهای ترکمن با انتشار اخبار کذب تلاش داشتند به افکار عمومی این برداشت را القاء نمایند که این کناره گیری ها به نفع کاندید مورد حمایت خودشان بوده است .شایعه ای که بلافاصله تکذیب شد .


علت این شایعه سازیها چه بود ؟
علت این بود که حمایت یک طیف سیاسی از این کاندید مشروط به جلب حمایت جامعه و بزرگان ترکمن شده بود .اما آیا اخلاقی بود که با انتشار این اخبار کذب موج تصنعی در جامعه ایجاد گردد ؟قطعا صحیح نبود .


به هر حال بنظر می رسد کاندید مورد نظر بالاخره موفق به جلب حمایت طیف سیاسی مد نظر خود شده است .اما اینکه این دستاورد تا چه حد بر آرای وی در منطقه تاثیرگذار باشد مساله ای است که باید در غروب جمعه پیش رو آن را مشاهده کرد .
بنظر نمی رسد مردم آق قلا در سمت و سوی آرای خود به مساله خط بازیهای سیاسی توجهی داشته باشند .اولویت اول مردم آق قلا انتخاب گزینه ای اصلح و دلسوز از منطقه خودشان است و دعواهای زرگری سیاسی  برای آنها هیچ اهمیتی ندارد .

منبع: ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار