مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان:

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: یکی از برنامه‎های دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان اجرای برنامه‎های فرهنگی با کمک مردم، خیرین و دستگاه‎های فرهنگی ذی‎ربط است.

اجرای برنامه‎های فرهنگی یکی از اهداف دفتر آستان قدس رضوی در گلستان است/ ثبت‎نام خادم‎یاران حرم رضوی در گلستان

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در همایش حجاب فاطمی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، با تبریک عید مبعث، اظهار کرد: یکی از برنامه‎های دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان اجرای برنامه‎های فرهنگی با کمک مردم، خیرین و دستگاه‎های فرهنگی ذی‎ربط است.

سیدعلی طاهری

وی گفت: با اعلام برگزاری این برنامه ابتدا قرار شد تعداد هشت چادر متبرک به نام امام رضا (ع) به‎عنوان هدیه به دانش‎آموزان محجبه مقطع سوم ابتدایی تا سوم راهنمایی تقدیم شود که با مشارکت دستگاه‎ها و خیرین این تعداد هدیه افزایش یافت.

 

* هدف دفتر آستان قدس رضوی در گلستان واسطه شدن بین افراد متمکن، خیرین و محرومان است

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان با بیان اینکه دانش‎آموزان محجبه‎ای که امروز در این جلسه حضور ندارند و یا دانش‎آموزانی که هدیه را دریافت نمی‎کنند مزد اصلی را از حضرت زهرا (س) در دنیا و آخرت دریافت می‎کنند، اذعان کرد: هدف دفتر آستان قدس رضوی که چند ماه اخیر در استان‎ها راه‎اندازی شده است واسطه شدن بین افراد افراد متمکن، خیرین و محرومان است.

طاهری با بیان اینکه همه کسانی که به امام رضا (ع) علاقمند هستند در سامانه آستان قدس رضوی در بخش خادم‎یاران ثبت‎نام کنند، یادآور شد: ارادت به امام رضا (ع) در بین شیعه و اهل سنت وجود دارد طوری که در استان گلستان شبکه جوانان رضوی در شهرستان‎های اهل‎سنت پایگاه دارد و جوانان اهل‎سنت در فعالیت‎های آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه برای خادم‎یار شدن افراد هیچ منعی وجود ندارد، با اشاره به وظایف خادم‎یاران، بیان کرد: هر کسی در هر جایی که وقت خود را برای امام رضا (ع) در راه خدمت به مردم صرف کند خادم‎یار رضوی می‎شود.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افزود: کسانی که در زمینه خادم‎یاری در استان گلستان فعالیت مناسبی داشته باشند به تدریج عملکرد آنها در آستان قدس رضوی در مشهد مقدس ذخیره می‎شود که با کسب امتیاز مورد نظر خادم افتخاری امام رضا (ع) می‎شوند.

طاهری با بیان اینکه خادم افتخاری شدن حرم امام رضا (ع) آرزوی همه افراد است، تصریح کرد: راه جدید خادم شدن حرم امام رضا (ع) به فعالیت افراد در دفتر استان‎ها و خادم‎یاری آنها مرتبط است.

انتهای پیام

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار