با حضور نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ستاد مرکزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گنبدکاووس افتتاح می‌شود.

با حضور علیرضا زاکانی ستاد مرکزی «حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی» در گنبدکاووس افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان24، پس از انتخاب ریاست ستاد مرکزی تبلیغات حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گنبدکاووس، عصر امروز و با حضور علیرضا زاکانی ستاد مرکزی این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان افتتاح خواهد شد.

13960204000173_Test_PhotoH

این ستاد که در خیایان امام خمینی جنوبی شهرستان گنبدکاووس قرار دارد ستاد مرکزی تبلیغات حجت‌الاسلام رئیسی در این شهرستان است که مدیریت و برنامه‌ریزی ستادهای بانوان، جوانان، دانشجویان، فرهنگیان، ورزشکاران و ... را برعهده خواهد داشت.

علیرضا زاکانی که پیش از این به عنوان یکی از گزینه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بود پس از اعلام نهایی اسامی کاندیداها با صدور پیامی ضمن تقدیر و سپاس از شورای نگهبان حمایت رسمی خود را از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد و به منظور حمایت از ایشان و سخنرانی در جمع هواداران وی به استان‌های مختلف سفر می‌کند.

زاکانی امروز ساعت 17 نیز در جمع هوادارن و حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گنبدکاووس سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است علیرضا زاکانی نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود که به انتخاب نمایندگان ریاست کمسیون ویژه بررسی برجام را نیز برعهده داشت و در پیام رهبر معظم انقلاب در تائید مشروط برجام از وی تشکر و قدردانی شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار