رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان کردکوی گفت: طرح نظارتی بازار ویژه نوروز در شهرستان کردکوی استان گلستان اجرا می‌شود.

طرح نظارتی بازار در شهرستان کردکوی اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24، احمد وطنی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی طرح نظارتی ویژه بازار از 15 اسفند ماه در شهرستان کردکوی آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات به‌ویژه کالاهای اولویت‌دار و اقلام پرمصرف، طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1394 با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در این ایام و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه‌ریزی برای تامین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات و تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به گزارش‌ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از 15 اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه 94 در سطح شهرستان کردکوی اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان کردکوی تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف ، موارد را به شماره 124 و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی واحد بازرسی اطلاع دهند. 

وطنی همچنین با اشاره به طرح فروش فوق‌العاده ویژه نوروز اظهار داشت: برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز اقدامات بسیار خوبی در شهرستان کردکوی انجام شده است.

وی افزود: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تامین شده و قسمتی از آن در شهرستان کردکوی در قالب فروش فوق العاده از 5 تا 25 اسفند ماه در سطح 20 فروشگاه با اولویت موادغذایی و پروتئینی، خواروبار، کیف و کفش ،پوشاک و غیره عرضه می‌شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار