مدیر دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن استان از کمک ۴۸۷ میلیون ریالی خیرین استان در دهه ماهه سالجاری به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) خبر دادند.

شهرستان کلاله، رتبه نخست کمک ریالی برای خانه دار شدن محرومین

به گزارش گلستان 24، سید محسن قریشی، در خصوص کمک خیرین شهرستان های استان گلستان، برای خانه دار شدن بخشی از محرومان واقعی جامعه گفت: خیرین شهرستان کلاله با ۱۲۸ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال بیشترین کمک به حساب ۱۰۰ را داشته اند.

وی همچنین از کمک خیرین شهرستان گنبد با بیش از ۸۰ میلیون ریال خبر داد و گفت:خیرین شهرستان گرگان با ۷۵ میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و به ترتیب خیرین شهرستان آزادشهر با ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، خیرین شهرستان بندرگز با ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، خیرین شهرستان مراوه تپه با ۲۴ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال، خیرین شهرستان بندرترکمن با بیش از ۲۰ میلیون ریال، خیرین شهرستان مینودشت با حدود ۲۰ میلیون ریال، خیرین شهرستان کردکوی با ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، خیرین شهرستان علی آباد با ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال به این امر خدا پسندانه کمک ریالی کردند.

قریشی در پاسخ به این سوال که آیا همکاران ایشان نیز در این امر خداپسندانه همکاری کرده اند یا خیر و اگر هم انجام شده است به چه میزان بوده است گفت: بله . همکاران بنیاد مسکن استان با بیش از ۴۰ میلیون ریال در این امر مهم و خداپسندانه سهیم شده اند.

مدیر دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن استان در پایان گفت: مردم و خیرین میتوانند مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب 100 امام خمینی (ره) واریز نمایند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار