رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از عدم شناسایی هویت چهار جانباخته حادثه انفجار معدن یورت آزادشهر خبر داد و گفت: اعضای خانواده جانباختگان و مفقودین برای تشکیل پرونده و شناسایی هویت این چهار جسد به پلیس آگاهی آزادشهر مراجعه کنند.

عدم شناسایی هویت 4 جانباخته حادثه معدن آزادشهر

به گزارش گلستان 24، مجتبی مروتی در خصوص آخرین وضعیت شناسایی جانباختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر اظهار کرد: از ساعت‌های ابتدایی وقوع این حادثه، تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی بخصوص تیم شناسایی اجساد مجهول الهویه(DVI) در محل وقوع حادثه مستقر شد.

13960219000016636298855948789326_14059_PhotoH

وی ادامه داد: بلافاصله پس از خروج اجساد از محل وقوع حادثه و انتقال به سردخانه، اقدامات تخصصی برای شناسایی اجساد انجام شد که در تسریع شناسایی و تحویل اجساد به خانواده‌ها موثر بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: تا به این لحظه هویت 38 جسد کشف شده این حادثه شناسایی شده و تحویل خانواده‌های جانباختگان شده و هنوز هویت چهار جسد شناسایی نشده است.

مروتی تاکید کرد: تقاضای ما از این چهار خانواده این است که برای شناسایی و تطبیق مدارک با اجساد شناسایی نشده با همراه داشتن مدارک هویتی و یا مدارکی که حاوی اثر انگشت فرد فوت شده است به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: از خانواده‌هایی که عزیزانشان در این حادثه مفقود شده‌اند نیز تقاضا داریم برای اقدامات تحقیقاتی و تشکیل پرونده، با همراه داشتن مدارک شناسایی عزیزانشان به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر مراجعه کرده تا از این طریق برای پیگیری پرونده، به دستگاه قضایی معرفی شوند.

مروتی در پایان ابراز کرد: همکارانم در پلیس آگاهی آزادشهر با تمام توان در خدمت شهروندان و خانواده جانباختگان این حادثه غم‌انگیز هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار