دو برادر كه نقشه خودكشي‌شان را كشيده بودند سرانجام با شليك گلوله به زندگي خود پايان دادند.

دو برادر به طرز مشکوکی خودشان را کشتند!

نيمه‌هاي شب آخرين روز بهمن ماه امسال با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ فرماندهي انتظامي دامغان تماس گرفته شد و ماموران در جريان كشف دو جسد در حوالي روستاي اگره سمنان قرار گرفتند.

به گزارش گلستان 24، پيكر بي‌جان دو پسر جوان در حالي كه هر دو از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند نخستين صحنه‌اي بود كه ماموران با حضور در محل با آن روبه‌رو شدند. با آغاز تحقيقات از صحنه جرم مشخص شد دو چوپان پس از ديدن اجساد با پليس تماس گرفته‌اند. آنها به ماموران گفتند كه در ٢٠٠ متري محل كشف اجساد، يك دستگاه خودروي وانت مزدا ديده‌اند كه بدون سرنشين در كنار جاده رها شده است.


همزمان با انتقال اجساد به پزشكي قانوني، بازرسي از خودروي مزدا آغاز شد كه در جريان آن ماموران موفق به كشف هويت دو مقتول شدند. ماموران كه براي انجام تحقيقات بيشتر هر دو چوپان را به پليس آگاهي منتقل كرده بودند به سرعت روند بازجويي از آنها را به راه انداختند. يكي از چوپانان در جريان بازجويي‌ها گفت: من داشتم از محل رد مي‌شدم كه با يك خودروي مزدا مواجه شدم. وقتي داخل آن را نگاه كردم كسي در آن نبود. چند قدم برنداشته بودم كه دو جوان را ديدم كه روي زمين افتاده‌اند. وقتي متوجه شدم كه آنها زنده نيستند با پليس تماس گرفتم.

 

اين در حالي بود كه ماموران موفق شده بودند در بازرسي از صحنه جرم، يك قبضه سلاح شكاري را در شيار كوهي در همان حوالي كشف كنند. اسناد هويتي كشف شده از داخل وانت مزدا نيز نشان مي‌داد كه خودرو متعلق به مقتولان است و آنها دو برادر مازندراني هستند كه خانواده‌شان در سمنان زندگي مي‌كنند. به اين ترتيب تحقيقات از خانواده آنها آغاز شد و مسير بررسي‌ها تغيير يافت. پدر مقتولان به ماموران درباره آنها گفت: دو پسر من چند وقت پيش با چاقو رگ دست خود را زده بودند كه من و مادرشان به موقع رسيديم و آنها را كه خون زيادي هم از دست داده بودند به بيمارستان برديم.

 

اما روز حادثه نمي‌دانم چه شده است. همزمان يكي از چوپانان در تحقيقات پليسي به مخفي كردن سلاح شكاري در شيار كوه اعتراف كرد و گفت: روز حادثه اين دو برادر پيش من آمدند و سلاح شكاري‌ام را به همراه چهار گلوله خريدند. وقتي آن ساعت شب داشتم از آنجا رد مي‌شدم اجسادشان را ديدم. با پليس تماس گرفتم و همزمان سلاح را در شيار كوهي مخفي كردم. اظهارات چوپان و خانواده مقتولان و گزارش پزشكي قانوني بيش از هر چيزي فرضيه خودكشي را تاييد مي‌كرد. در گزارش پزشكي قانوني آمده بود كه هر دو برادر به دليل اصابت گلوله به ناحيه سر كشته شده‌اند و شليك گلوله از طرف يكي از آنها انجام شده است.

 

اين در حالي بود كه آثار بريدگي عميق چاقو نيز روي مچ دست هر دو برادر ديده مي‌شد. سردار محمدرضا ميرزايي، فرمانده انتظامي سمنان در شرح شب حادثه گفت: تحقيقات تخصصي پليس نشان داد كه در شب حادثه مقتولان پس از تهيه يك قبضه سلاح شكاري، به جاده دامغان رفته و پس از پياده شدن از خودرو، برادر ٣١ ساله ابتدا با شليك گلوله به سر برادر ٣٤ ساله‌اش به زندگي او پايان داد و و سپس به سر خود نيز شليك كرد و كشته شد.


به اين ترتيب با تاييد فرضيه خودكشي، پرونده براي سير مراحل پاياني در اختيار كارآگاهان انتظامي دامغان قرار گرفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار