یک سوژه یک تحلیل ؛

با توجه به ثبت نام بیش از 240 کاندیدا برای شورای شهر گرگان و انتخابات ریاست جمهوری فضای تبلیغاتی برای شهر گرگان خیلی کم است .

کمبود فضای تبلیغاتی کاندیداها در شهر گرگان / فرمانداری گرگان فکری بکند

 دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه هفته آینده 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود .

به گزارش گلستان 24، تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری از 8 اردیبهشت ماه و تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر گرگان از صبح پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه آغاز شده است .

کمبود فضای تبلیغاتی

حجم بالای ثبت نام کاندیداها و عدم رد صلاحیت بسیاری از این افراد باعث شد تا بیش از 240 نفر در رقابت نهایی حضور پیدا کنند و از این رو شاهد یکی از پرترافیک ترین انتخابات سالهای بعد از انقلاب هستیم .

متاسفانه مدیریت تبلیغات انتخابات در شهر گرگان برای دو انتخابات مهم ریاست جمهوری با 6 کاندیدا و شورای شهر با 260 کاندیدا فضای کمی را برای تبلیغات در نظر گرفته که این باعث بروز مشکلاتی شده است .

مثلا همین الان فضای اختصاص داده شده در شهر پر از عکس های کاندیداهاست و اگر کسی بخواهد عکس کاندیدای خودش را بچسباند باید روی بقیه عکس ها بزند که این کار درست و پسندیده ای نیست ، از طرفی فرصت تبلیغات برایش وجود ندارد و این کاندیدا از یک فرصت تبلیغاتی محروم می شود .

قطعا در روزهای آتی شاهد این هستیم که فضاهای عمومی شهری که ممنوع برای تبلیغات می باشند درگیر کار تبلیغاتی شوند و این ممکن است به مبلمان شهری آسیب بزند .

بهتر است فرمانداری گرگان فکری برای توسعه فضاهای تبلیغاتی بکند تا در ادامه شاهد فضای ولنگاری نشویم هر چند کاندیداهای محترم نیز برای جلوگیری از اسراف و هزینه های بیهوده ، کمتر از اقلام تبلیغاتی غیر ضروری استفاده کنند .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار