نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری رسما از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی حمایت کرد.

نماینده خبرگان رهبری در گلستان از حجت‌الاسلام رئیسی حمایت کرد

به گزارش گلستان 24، آیت‎الله سیدعبدالهادی حسینی‌ شاهرودی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص ویژگی‎های یک کاندیدای اصلح و اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مشکل ما فعلا با دنیای غرب است، جهان غرب به انتخابات ایران و حضور مردم ما در این مشارکت سیاسی چشم دوخته است.

 آیت‎الله سیدعبدالهادی

وی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را شخصیتی باتقوا، ساده زیست و کاملا شایسته دانست و تصریح کرد: مخالفان انقلاب اسلامی از جمله آمریکا و اروپا به حضور مردم در صحنه خیلی اهمیت می‎دهند برای اینکه ملت ایران جواب دندان‎شکنی به آنها دهند باید مشارکت حداکثری و بابصیرت در صحنه انتخابات داشته باشیم.

* ثبات کشور در داشتن دولت هماهنگ با ولایت است

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری یکی از ویژگی‎های مهم دولت را در ولایتمداری خواند و ابراز کرد: ثبات کشور در داشتن دولت هماهنگ با ولایت است.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به ویژگی کاندیدای اصلح گفت: باید سابقه افراد را در انقلاب اسلامی و تبعیت‎پذیری آنها از رهبر معظم انقلاب بسنجیم هر کسی می‎خواهد مسئولیت قوه مجریه را بر عهده بگیرد باید کاملا با سیاست‎های مقام معظم رهبری هماهنگ باشد اگر هماهنگ نباشد از نظر شرعی و سیاسی مشکل دارد.

وی افزود: از نظر شرعی به دلیل اینکه اصل و محور در حکومت اسلامی بر پایه ولی فقیه است لذا هر رئیس‎جمهوری که بیاید ما به میزان درجه هماهنگی‎اش با رهبریت نظام برای او ارزش قائل هستیم.

* باید از نظر شرعی و سیاسی فرد اصلح را انتخاب کنیم/ هر جا که ببینیم شخصی تبعیت‎پذیری بیشتری به ولایت دارد باید به آن فرد رای دهیم

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی افراد که ما تقدیس کردیم بعدا دیدیم که با رهبر معظم انقلاب زاویه پیدا کردند بنابراین ما با کسی عهد اخوت نبستیم، هر جایی که ببینیم هرکس تبعیت‎پذیری بیشتری به ولایت دارد باید به آن شخص رای دهیم.

حسینی‌شاهرودی افزود: رئیس‎جمهور از نظر سیاسی برای ثبات مملکت باید با ولایت هماهنگ باشد در غیراینصورت به کشور ضرر می‎زند بنابراین هم باید از نظر شرعی و هم از نظر سیاسی فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار