معاون استاندار گلستان گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات خبرگان رهبری در استان گلستان تشکیل می‌شود.

هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گلستان تشکیل می‌شود

 به گزارش گلستان24، علی‌اصغر طهماسبی در گرگان اظهار داشت: تا 5 روز آینده هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌های استان گلستان برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکیل می‌شود.

 انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گلستان

وی افزود: با دستور وزیر کشور از روز شنبه شرایط برای تشکیل هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌های شهرستان‌های استان گلستان فراهم شده و تا روز چهارشنبه این هیئت‌ها در مراکز اصلی و فرعی استان تشکیل می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: از 26 آذر ماه ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مرکز استان گرگان آغاز می‌شود.

طهماسبی اظهار کرد: نامزدهای انتخابات در وزارت کشور هم می‌تواند مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند و از 28 آذرماه هم ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

طهماسبی تاکید کرد: در 7 روز کاری برابر با چهارم دی ثبت نام از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخاباتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از این مدت ده روز زمان برای تایید صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی وجود دارد، گفت: پس از تائید نهایی صلاحیت‌ها از وزارت کشور پروسه انتخابات وارد مراحل دیگر می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان افزود: در استان گلستان 6 حوزه انتخابیه اصلی وجود دارد که شهرهای کردکوی، گرگان، علی آباد، رامیان، مینودشت و گنبدکاووس حوزه‌های اصلی هستند.

وی افزود: بیش از یک‌هزار و 493 شعبه اخذ رای در استان گلستان کار رای‌گیری از مردم را در 7 اسفند برعهده دارند و با تشکیل هیئت‌های اجرایی و با تصمیم این هیئت‌ها این شعب می‌تواند کاهش یا افزایش یابد.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار