در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی گلستان؛

با برگزاری انتخابات «محمد فلاحی» به عنوان رئیس هیات کوهنوردی استان گلستان انتخاب شد، این مراسم با حضور با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی برگزار شد.

محمد فلاحی رئیس هیات کوهنوردی گلستان شد+تصاویر

به گزارش گلستان 24، مجمع انتخابات هیات کوهنوردی استان گلستان عصر امروز با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.
در ابتدای این مجمع انتخاباتی نام پنج نامزد یعنی آقایان ابراهیم حقدادی، مهدی علمشاهی، محمد فلاحی، یاسر قندهاری و محمدباقر محمدشفیع مطرح بود که قبل از آغاز جلسه یاسر قندهاری به صورت تلفنی انصراف خود را اعلام کرد و محمدباقرمحمدشفیع نیز در زمان ارائه برنامه‎های خود به نفع محمد فلاحی کناره‎گیری خود را اعلام کرد.
پس از ارائه برنامه‎های نامزدها، رای‎گیری با حضور اعضای مجمع برگزار شد که در نهایت محمد فلاحی با 12 رای به عنوان رئیس هیات کوهنوردی استان انتخاب شد و ابراهیم حقدادی دو رای و مهدی علمشاهی یک رای را کسب کردند.
رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در این مجمع اظهار کرد: استان گلستان از نظر بیمه شدگان ورزشی این رشته ورزشی در جایگاه 12 را دارا است که برای استانی همانند گلستان رتبه بسیار خوبی است که 515 خانم و 880 نفر آقا بوده‎اند.
وی با اشاره به اینکه 21 هزار و 600 نفر در سطح کشور آموزش کوهنوردی دیدند گفت: کلاسنگیان با کمترین حمایت‎هایی که از وی شد بیشترین همت را برای ساخت سالن در استان انجام داد و موفق شد در عرصه‎های مختلف ملی و بین المللی مقام‎هایی را کسب کند.
زارعی گفت: گلستان از نظر زیرساخت‎های سنگنوردی شرایط خوبی ندارد اما در کوهنوردی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.
وی بیان کرد: یک دهم ورزشکارانی که در رده‎های جهانی و آسیایی می‎خواهند رقابت کنند از استان گلستان هستند و ورزشکاران استان گلستان همیشه موفق عمل کرده‎اند.
رئیس فدراسیون کوهنوردی خاطرنشان کرد: آموزش باید در زمینه و اولویت اصلی هیات کوهنوردی استان قرار گیرد و امسال سال بسیار ویژه‎ای برای فدراسیون است.
وی گفت: تیم ملی نوجوانان و جوانان در تیرماه ماه به مسابقات آسیایی و شهریورماه به مسابقات جهانی اعزام می‎شود و امسال سال ویژه‎ای برای فدراسیون است و مسابقات جهانی و آسیایی مهمی را پیش رو داریم.
زارعی تاکید کرد: امیدوارم چهار سال آینده برای هیات کوهنوردی استان گلستان نیز سال بسیار خوبی باشد و هیات‎ها باید فدراسیون را کنار خود بدانند و در سال 95، بیش از 25 میلیون تومان به هیات کوهنوردی استان کمک کردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار