ذبیح‌الله میقانی با کسب 16 رای، قاطعانه بر کرسی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام گلستان برای 4 سال دیگر تکیه زد.

 کرسی ریاست بدنسازی استان گلستان در دستان میقاتی باقی ماند پرینت

صبح دیروز مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان 24، این مراسم در حالی برگزار شد که رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ساعاتی قبل از عزیمت به سمت استان گلستان دچار سانحه شد و نتوانست در مجمع حاضر شود و ریاست جلسه را به مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تفویض کرد.

ذبیح‌الله میقانی که تنها کاندید ریاست هیئت بود با کسب 16 رای موافق و یک رای سفید به مدت چهار سال دیگر بر کرسی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان تکیه زد.

وی در این جلسه اظهار کرد: اینکه امروز به عنوان تنها کاندید در این جلسه حاضر هستم معنی دارد و معنی آن می‌تواند عملکرد مثبت و مناسب دوره مسئولیتم باشد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان اضافه کرد: خوشبختانه در طول این سال‌ها موضوع فعالیت‌های آموزشی به خوبی مورد توجه قرار گرفته و فرهنگ آموزش صحیح با روح ورزشکاران این رشته در استان گلستان عجین شده است.

میقانی تاکید کرد: نظر من این است که برای سال آینده از مربیگری درجه سه عبور کرده و به سمت مربیگری درجه 2 و یک حرکت کنیم.

بر اساس این گزارش، همچنین ورزشکاران و نمایندگان مربیان و باشگاه‌داران در سطح استان گلستان با تاکید بر عملکرد باشگاه‌ها و قهرمانان این رشته ورزشی خواستار نظارت بهتر و بیشتر هیئت استان و اداره کل ورزش و جوانان استان در این راستا شدند.

لازم به ذکر است ذبیح‌الله میقانی طی 8 سال گذشته به عنوان رئیس و قبل از آن نیز به مدت یک سال سرپرستی این هیئت را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار