چمران خبر داد

یک عضو لیست خدمت، از تهیه متن شکایتی در خصوص نحوه تجمیع آرا در انتخابات شورای شهر تهران به مراجع قضایی و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

شکایت اعضای لیست خدمت به مراجع قضایی درخصوص انتخابات

به گزارش گلستان 24، مهدی چمران عضو لیست خدمت، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای فیمابین رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای لیست خدمت در روز گذشته اظهار کرد: این جلسه به دلیل اعتراض اعضای لیست خدمت به نحوه تجمیع رای‌ها و شمارش آنها برگزار شد.

چمران

وی تصریح کرد: در این جلسه تخلفات صورت گرفته به اطلاع رئیس مجلس رسانده شد و آقای لاریجانی قول دادند موارد مطرح شده را پیگیری کنند.

چمران با بیان اینکه ما به دنبال جوسازی و ایجاد تشنج در جامعه نیستیم گفت: مردم حق دارند که بدانند رأی‌شان چگونه شده است و به همین دلیل ما از مسیر قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنیم و مهم نیست چه کسانی به شورا راه پیدا کرده است و مهم مر قانون است.

چمران با تأکید بر اینکه فرمانداری نیز اطلاعی از نحوه تجمیع آرا شورای شهر تهران ندارد، گفت: مسائل زیادی در بحث انتخابات وجود دارد که تک تک آنها را به اطلاع رئیس مجلس رسانده‌ایم و این در حالی است که حتی هیئت نظارت نیز بر نحوه تجمیع آرا نظارتی نداشته است و تنها از طریق مانیتورینگ بر آرا نظارت داشته است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تنظیم شکایتی از سوی اعضای لیست خدمت بیان کرد: نسخه‌ای از این شکایت در اختیار مراجع قضایی و نسخه‌ای قاعدتاً در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مجلس شورای اسلامی به شکایات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کند.

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار