مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان مهمترین عناوین برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در این استان را تشریح کرد و گفت: بیش از 2 هزار برنامه سوم خرداد در گلستان برگزار می‌شود.

بیش از 2 هزار برنامه سوم خرداد در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، عباس حسن‌نیا صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالروز سوم خرداد برگزار شد، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های سوم خرداد برای سراسر استان پیش‌بینی شده است و بیش از 2 هزار برنامه سوم خرداد در گلستان برگزار می‌شود

وی با اشاره به تنوع برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس مقاومت و ایثار، نمایشگاه فرهنگی جبهه و نمایشگاه هنرهای تجسمی از جمله برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد است.

این مقام مسئول از برگزاری نمایشگاه با موضوع «خرمشهر دیروز و امروز» خبر داد و ابراز کرد: برنامه‌هایی نظیر پاکسازی محیط‌زیست، دیدار تیم‌ها و ورزشکاران با بخشدار گلدشت و امام‌‎جمعه سیمین‌شهر، پیاده‌روی خانوادگی و دیدار با خانواده معزز شهدا می‌توان اشاره کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه سالروز آزادی خرمشهر یک یادبود و افتخار ملی و میهنی است و نباید آن را فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: از دیگر ویژه‌ برنامه‌های سوم خرداد می‌توان به برگزاری مراسم گرامیداشت سی‌و‌پنجمین حماسه سوم خرداد، کوهپیمایی ویژه بانوان، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از همکارانی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند اشاره کرد.

حسن‌نیا از برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت فتح خرمشهر خبر داد و اذعان کرد: معرفی شخصیت شهیدان، مسابقه آمادگی جسمانی وزارتخانه، برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، برپایی نمایشگاه آثار تجسمی، توزیع سبد حمایتی بین محرومان از جمله برنامه‌های سوم خرداد در سراسر استان گلستان است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهید شاخص سال، همایش یاد یاران با رونمایی 10 جلد از کتاب دفاع مقدس، مسابقات طناب‌کشی آقایان، مسابقات والیبال نشسته، برگزاری جشنواره غذای سنتی، و مسابقات کاراته نیز در در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان از افتتاح پروژه‌های عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: اعزام نمادین بسیجیان به جبهه، برپایی ایستگاه صلواتی توسط بسیج ورزشکاران، برگزاری همایش اسوه‌های پایداری، آیین تجلیل از خادمین شهدا و مسابقات دارت کارکنان در ادارات از دیگر برنامه‌های ویژه‌برنامه سوم خرداد در استان است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار