هنرمندی که مردمی نیست؛

محمد اسماعیلی، فعال رسانه ای استان گلستان و نویسنده وبلاگ معروف «معبر سایبری فندرسک» از یک فرار رو به جلو در ایام انتخابات، طرح جالبی زد.

طرح جالب فعال رسانه ای گلستان از یک «فرار رو به جلو»!+تصویر

به گزارش گلستان 24،​ یکی از ابزارهای تبلیغاتی تمسک به هنر برای تحریک احساسی مردم و جمع آوری آرای آنهاست، در این اثنا ممکن است برخی کاندیداها برای رسیدن به مقصود راه های نه چندان مناسبی انتخاب کنند.

در مناظرات انتخاباتی یکی از کاندیداها برای جلب آرای مردمی سعی کرد از خواننده ای که از کشور فرار کرده و سابقه فعالیت های ضدنظام داشته دفاع کند تا به سبب صدای آن فرد آرای علاقه مندان را به صندوق خود بریزد، این کاندیدا گفت که صدا و سیما نمی گذارد صدای این خواننده پخش شود حال آنکه نامه این خواننده موجود است که خودش بخاطر ضدیت با انقلاب اسلامی، گفته بود راضی به پخش آثارش از تلویزیون نیست!!

بی شک اگر مردم از این اقدام بی خبر بودند مسئولینی که در مقام کاندیدا پشت تریبون قرار گرفتند بی اطلاع نبودند، جلب آرای مردم برای هنرمندی که خودش مردمی نیست یک نوع فرار رو به جلو بود که «محمد اسماعیلی»، جوان فعال رسانه ای استان گلستان، و نویسنده وبلاگ معروف «معبر سایبری فندرسک» و برنده چندین جایزه از ارگانهای مختلف رسانه ای و غیررسانه ای برای آن طرح زیر را طراحی کرده است:

mabar

 

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار