معاون توسعه مشارکت‎‎های مردمی کمیته امداد کردکوی:

معاون توسعه مشارکت‎‎های مردمی کمیته امداد شهرستان کردکوی از برگزاری جشن رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن با هدف تجلیل از خیرین و نیکوکاران شهرستان کردکوی برگزار می‎شود.

جشن رمضان در کردکوی برگزار می‎شود/ تجلیل از خیرین و نیکوکاران

به گزارش گلستان 24، محسن ایزی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن ما مبارک رمضان، از برگزاری جشن ماه مبارک رمضان در شهرستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: در این جشن که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و با مشارکت کمیته امداد کردکوی و مؤسسه خیریه امام رضا (ع) در مسجد کبیری کردکوی برگزار می‎شود از خیرین و نیکوکاران منطقه و شهرستان تجلیل می‎شود.

جشن رمضان در کردکوی

وی از اجرای طرح جمع‎آوری زکات فطریه در کردکوی خبر داد و افزود: یکی از اقسام زکات، فطریه محسوب می‎شود که در پایان ماه مبارک رمضان به تمامی مسلمانان غیرنیازمند واجب است.

معاون توسعه مشارکت‎‎های مردمی کمیته امداد شهرستان کردکوی ادامه داد: در راستای جمع‎آوری زکات فطره، پایگاه‎های کمیته امداد در مصلاها و مساجد برگزاری نماز عید فطر برپا می‎شود.

ایزی تاکید کرد: در بحث زکات فطره هر مبلغی که جمع‎آوری می‎شود در همان منطقه جمع‎آوری شده هزینه و استفاده می‎شود.

وی از جمع‎آوری بیش از 76 میلیون ریال زکات فطره در سال گذشته در کردکوی خبر داد و تصریح کرد: میزان زکات پیش‎بینی شده برای کمیته امداد کردکوی در ماه مبارک رمضان امسال 100 میلیون تومان است.

معاون توسعه مشارکت‎‎های مردمی کمیته امداد شهرستان کردکوی با بیان اینکه دستگیری و کمک از محرومان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان باید بیش از سایر ماه‎ها باشد، اذعان کرد: مردم روزه‎دار شهرستان کردکوی برای کمک به محرومان می‎توانند کمک‎های نقدی خود را به شماره حساب «1312855771» بانک ملت و یا شماره کارت «6104337835569227 » بانک ملت واریز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار