قابل توجه مسئولین شرکت هواپیمایی کیش ایر؛

شرکت هواپیمایی "کیش ایر" که تنها مجری پرواز های کیش به گرگان و بالعکس می باشد، تاخیر 11 ساعته ای را در پرواز این خط به وجود آورده است که این تاخیر در فرودگاه شیراز بدون خدمات اسکان، گلایه بسیار شدید مسافران را به همراه آورده است.

گلایه شدید مسافران پرواز گرگان به کیش/ از تاخیر 11 ساعته تا عدم اسکان و دادن شام به مسافران!+تصاویر

 خط پروازی کیش به گرگان و گرگان به کیش در طی ماه های اخیر توسط شرکت هواپیمایی "کیش ایر" راه اندازی شد.

به گزارش گلستان 24، با راه اندازی این پرواز و استقبال بی نظیر مردم از این خط پروازی، متاسفانه اتفاق بدی برای سابقه این شرکت هواپیمایی برای این استان به یادگار گذاشته است که بهتر است مسئولین این شرکت این اصل را رعائیت کنند که همیشه حق با مسافر و یا مشتری است.

با این توصیف، پرواز گرگان به کیش که ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته فرودگاه بین المللی گرگان را به مقصد فرودگاه جزیره کیش ترک کرده بود، به علت شرجی بودن هوای مقصد و دید نامناسب در فرودگاه بین المللی شیراز به زمین نشست و تاکنون این پرواز شیراز را به مقصد کیش برقراز نکرده است.

در همین راستا، مسافران این پرواز با امضای طوماری شدید الحن شکایت خود مبنی بر عدم دریافت خدمات اسکان را اعلام کرده اند.

گفته شده است، تمامی این مسافران شب گذشته در فرودگاه بین المللی شیراز بدون پذیرایی و حتی شام به سر برده اند که این موضوع در شان شرکت های هواپیمایی جمهوری ایران نیست.

با این حال، در قوانین مربوطه آمده است که در جهت رفاه حال‌ مسافران لازم است شرکت هواپیمایی علاوه بر التزام به انجام اقدامات مذکور (‌اقدامات عمومی رفاهی مسافران) اعمال زیر را نیز انجام دهد:

‌رئیس ایستگاه موظف است با هماهنگی مدیر فرودگاه حتی‌الامکان نسبت به تأمین وسایل استراحت مسافران در محوطه ترانزیت در فرودگاه‌ها اقدام کند.

* ارائه سرویس نوشیدنی و اغذیه ساده (نیم چاشت) به مسافران

* در صورتی که پرواز این دسته از مسافران با احتساب مدت تأخیر، مقارن با صرف وعده‌های اصلی غذا (نهار و یا شام) باشد نسبت به ارائه وعده غذای مناسب در فرودگاه و یا در هواپیما اقدام کند.

* به درخواست مسافر نسبت به اعزام وی با استفاده از خطوط پروازی سایر شرکت‌های هواپیمایی اقدام کند.

امید است مسئولین امر توجه بیشتری به این موضوع نشان دهند و دیگر شاهد چنین اتفاق هایی نباشیم.

با این حال، روابط عمومی فرودگاه بین المللی گرگان در پاسخ به واکنش این خبر آورده است: پیرو مطلب منتشر شده در رسانه ها در خصوص تاخیر  پرواز گرگان - کیش به اطلاع میرساند : پرواز 7553 هواپیمایی کیش در ساعت 22/30 سه شنبه ، فرودگاه گرگان را به مقصد کیش ترک کرد.

به دلیل شرجی هوا و دید کم فرودگاه کیش (حدود 100متر) پرواز به فرودگاه احتیاطی (شیراز) تغییر مسیر داده و در ساعت 01/22 بامداد در فرودگاه شیراز فرود آمده تا پس از مهیا شدن شرایط به سمت کیش پرواز کند.

بلافاصله پس از فرود در فرودگاه کیش و بر اساس مفاد آیین نامه حقوق مسافر، از مسافرین پذیرایی میان وعده بعمل آمده و  به دلیل اینکه منتظر اعلام  مناسب شدن دید در فرودگاه کیش بوده اند.

به مسافران اعلام می شود که فرودگاه را ترک نکنند . با طولانی شدن این زمان ، مجددا با سرویس صبحانه از مسافران پذیرایی بعمل می آید و نهایتا در ساعت 09/14 این پرواز فرودگاه شیراز را به مقصد کیش ترک و به سلامت در فرودگاه کیش به زمین می نشیند.

 

1

2

3

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار