جعفر ذوبی سرابی خبر داد:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت از برگزاری طرح ضیافت الهی در 8 بقعه متبرکه حوزه اجرایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

8 بقعه متبرکه شرق گلستان میزبان طرح ضیافت الهی

به گزارش گلستان 24، جعفر ذوبی سرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک رمضان برنامه ضیافت الهی در هشت بقعه متبرکه حوزه اجرایی این شهرستان می برگزار می‌شود.

وی گفت : ماه رمضان ماه نزول برکات و نزول قرآن کریم است و مردم شریف ایران باید قدر این فرصت طلایی که در اختیارشان قرار داده شده است بدانند و از لحظات معنوی آن نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: رمضان، ماهی است که خداوند متعال آن را نسبت به ماه های دیگر عظمت، کرامت، شرافت و فضیلت داده است .

 ذوبی سرابی از اعزام دو مبلغ از شهرستان قم به مینودشت و گالیکش خبر داد و ابراز کرد: در اولین روز از ماه مبارک رمضان دو مبلغ اعزامی از شهرستان قم به مینودشت و گالیکش را در خیمه های معرفت مستقر کردیم . 

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌ های ویژه که در ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار خواهد شد می‌توان به ویژه‌برنامه «خدیجه مادر امت» که در سالروز وفات حضرت خدیجه (س) است برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت با بیان اینکه ماه رمضان ماه پالایش جان است، ابراز کرد: از جمله برنامه‌هایی که در ایام پرفیض رمضان برگزار خواهد شد می‌توان به برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری نماز جماعت ، جزء‌خوانی در بقاع متبرکه، افطاری ساده در ایام مبارک رمضان ویژه برنامه های شب قدر و برنامه‌های متعدد دیگر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

ذوبی سرابی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه حوزه اجرایی شرق استان گلستان در راستای بهره‌مندی کامل مردم عزیز به ویژه زائران و مجاوران بقاع متبرکه از ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است، افزود: طرح ضیافت الهی یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در طی سال توسط ادارات اوقاف و امورخیریه در سرتاسر کشور با همکاری و همیاری آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود و امسال نیز در ماه مبارک رمضان شاهد اجرای آن در شهرستان‌های شرق استان گلستان همزمان با سایر نقاط استان گلستان خواهیم بود .

 گفتنی است حوزه اجرایی اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان که در سال گذشته افتتاح و راه‌اندازی شده است شامل شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه است که به نوعی بزرگترین حوزه اجرایی را در سطح استان شامل می‌شود .  


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار