ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان:

ایمان سنچولی قهرمان گلستانی کاراته جهان: امیدوارم مسئولین ادارات استان و همچنین مدیرعامل های شرکت های خصوصی از بنده و کاراته استان حمایت بیشتری کنند.

امیدوارم مسئولین استانی از ما حمایت کنند
به گزارش گلستان 24: ایمان سنچولی قهرمان گلستانی کاراته جهان در خلال مراسم تجلیل از خود که در حسینیه سیستانیهای گرگان برگزار شده بود در سخان کوتاهی بیان داشت:امیدوارم مسئولین ادارات  استان و همچنین مدیرعامل های شرکت های خصوصی از بنده و کاراته استان حمایت بیشتری کنند.
وی ادامه داد:بنده باکمک مربی خودم آقای علی اکبر بارانی که از زحمتکشان کاراته استان هستند سختی های زیادی را کشیدم تا توانستم الحمدالله همراه با تیم ملی در مسابقات جهانی2014 آلمان بعد از 50 مقام قهرمانی را کسب کنم.
 
سنچولی گفت: از اونجایی که مسابقات جهانی بصورت دوره ای و در ده کشور مختلف برگزار میشود فدراسیون کاراته تنها 4 یا 5 دوره قادر خواهد بود بازیکنان تیم ملی را اعزام کند و در دوره های بعد بازیکن با هزینه خودش میتواند در این مسابقات شرکت کند و همانطور که میدانید چون هزینه این مسابقات بالاست بازیکنان نمی توانند در تمامی دوره ها شرکت کنند.
قهرمان گلستانی کاراته
 
قهرمان جهان ادامه داد:بنده از مسئولین استان درخواست میکنم اسپانسری برایم پیدا کنند تا بتوانم در همه دوره ها شرکت کنم تاان شالله مقام های بیشتری برای کشور و ورزش استان کسب نمایم.
وی خاطرنشان کرد: برادر بنده هم جزو قهرمانان کاراته استان میباشد و از آنجایی که در استان اسپانسرمالی نداشتیم در حال حاظر بنده در دانشگاه آزاد تهران و برادرم در تیم زنجان بازی میکند و امیدوارم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود تا بتوانم برای استان خود در مسابقات کشوری و آزاد جهانی افتخارآفرینی نمایم.
 
یادآور میشود: ایمان سنچولی دارنده طلای کاپ آزاد جهانی یونان در سال 2011 در رده سنی جوانان، طلای مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ در سال 2011 در رده سنی جوانان،2 طلای مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید، طلای لیگ جهانی اندونزی در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان، طلای لیگ جهانی ژاپن در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان و طلای مسابقات جهانی آلمان در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان ( تیم ایران برای اولین بار مقام قهرمانی کومیته تیمی دست‌یافت).

ارسال نظر

آخرین اخبار