رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همچنان خواهان میزبانی جام ملت‌ها هستیم و این هفته به AFC تاکید می‌کنم که برای این مسابقات آمادگی داریم.

کفاشیان: به AFC تاکید می‌کنم میزبانی جام ملت‌ها را می‌خواهیم

علی کفاشیان در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص حضور خود در انتخاباتی که در AFC برگزار می‌شود و او کاندیدای نایب‌رئیسی در آن است اظهار داشت: همانطور که می‌دانید این انتخابات هر 4 سال یکبار برگزار می‌شود و اعضای مجمع پیرامون مسائل مختلف تشکیل جلسه می‌دهند البته پس از جلسه دوره گذشته آیین‌نامه اصلاح شد و نایب‌رئیسان 5 منطقه در AFC انتخاب و معرفی می‌شوند. من هم از ایران برای نایب‌رئیسی در این دوره ثبت‌نام کرده‌ام.
 
به گزارش گلستان 24، وی در پاسخ به این سوال که منتقدان فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند نایب‌رئیسی در منطقه ما چندان اهمیتی ندارد گفت: اولا که در AFC برای قرعه‌کشی و مسائل مختلف به رنکینگ فیفا دقت می‌کنند و ملاک حضور افراد در پست‌های مختلف نیست. ما قبلا با کشورهایی مثل نپال، افغانستان و بوتان هم‌گروه بودیم. درواقع به آنها کمک می‌کردیم تا در توسعه فوتبال پیشرفت کنند. چه در بحث جام جهانی و چه در بحث میزبانی فیفا کماکان کل آسیا را در نظر می‌گیرد و به همه نکات ریز توجه می‌‌کند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اینکه گفته می‌شود میزبانی جام ملت‌ها در دوره آینده به امارات رسیده است گفت: البته بگویم در مورد کاندیداهای میزبانی جام ملت‌ها 9 کمیته مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند ولی تنها ضعف ما این است که در هیات رئیسه AFC نفری نداشتیم ولی در تمام کمیته‌ها نماینده حضور داشتند.
 
وی افزود: AFC به ما تاکید کرد که در بازاریابی، اینترنت و مسائل مختلف نماینده داشته باشیم و ابهاماتمان را برطرف کنیم که ما هم پاسخمان را به آنها ارائه دادیم. این هفته هم با مسئولان AFC جلسه دارم و تاکید می‌کنم که ایران میزبانی جام ملت‌های آسیا را می‌خواهد. احتمالا دو هفته دیگر تکلیف میزبان جام ملت‌ها مشخص می‌شود ولی اینکه می‌گویند امارات میزبانی‌اش قطعی شده هنوز درست نیست چون اخیرا امارات رابطه خوبی با AFC ندارد. شاید روز آخر آنها بتوانند میزبانی را بگیرند ولی هنوز این مسئله قطعی نشده است.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان صحبت‌های خود در خصوص اینکه زمان بازگشت کی‌روش به ایران کی خواهد بود گفت: کی‌روش این هفته به ایران می‌آید و من امروز با او همه چیز را هماهنگ می‌کنم تا برنامه تیم ملی را برای عید نوروز 94 و بازی سوئد و شیلی نهایی کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار