مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت:مردم مومن استان گلستان بیش از ۳ میلیارد تومان به نیاز مندهای استان کمک کرده‌اند.

مشارکت 3میلیاردی گلستانی ها در قالب طرح اکرام ایتام

به گزارش گلستان24، امان الله حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره میزان کمک‌های مردمی برای حمایت از نیازمندان اظهار داشت: مردم استان گلستان در قالب طرح اکرام، توزیع سبد کالا و غذای گرم حدود 3 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده‎اند.

وی تصریح کرد: 125 پایگاه در سطح استان گلستان در شب‎های قدر فعال است تا مردم مومن گلستانی سرپرستی و حمایت معنوی خود را از کودکان یتیم استان برعهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان تاکید کرد: در ایام شب قدر 1000 نفر در استان برای حمایت از ایتام ثبت‌نام کردند و همچنین  2 هزار نفر هم از طریق اعلام برنامه ماه عسل ثبت‎نام کرده‏اند که همکاران ما در حال تماس گرفتن و تکمیل کردن فرم‎ها هستند.

حسین‌پور اظهار کرد: در قالب طرح  اکرام ایتام، توزیع سبد کالا و غذای گرم 3 میلیارد تومان کمک کردند و تا پایان ماه رمضان در سطح استان این فعالیت‎ها همچنان ادامه دارند.

وی تاکید کرد: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در شب احیاء در استان فعال خواهند بود و پس از آن در ادارات کمیته امداد این فعالیت وجود دارد تا کودکان ما بی‌حامی نباشند و این فعالیت‌ها از طریق چهره به چهره هم ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: بیش از 6 هزار یتیم در استان گلستان حامی دارند و به صورت میانگین هر یتیم 3 حامی دارد اما ما از میزان کشوری بسیار پایین‌تر هستیم و در کشور میانگین 6 حامی است.

حسین‌پور اظهار داشت: امیدواریم با وجود محدودیت مالی مردم استان بتوانیم با تلاش های صورت گرفته، به میانگین کشور برسیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان تاکید کرد: مردم سخاوتمند استان گلستان پارسال  38 میلیارد تومان کمک کردند که امسال پیش‌بینی می‎شود این میزان به بیش از 50 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار