مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در استان گلستان بیش از ۱۶ هزار و ۷۹۲ حامی سرپرستی بیش از ۸ هزار و ۶۳۲ کودک را برعهده دارند.

خیران سرپرستی بیش از ۸ هزار کودک در گلستان را برعهده گرفتند

به گزارش گلستان24، امان الله حسین‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره حمایت های مردم از کودکان و یتیمان در شب‌های قدر در استان اظهار داشت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 249 حامی، سرپرستی 285 فرزند یتیم و طرح محسنین را برعهده گرفتند.

 

وی افزود: براین اساس، از ابتدای ماه رمضان تاکنون 179 حامی، سرپرستی 344 یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان تصریح کرد: در مجموع در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون 428 حامی سرپرستی معنوی  629 کودک را پذیرفته‌اند.

حسین‌پور اظهار کرد: در استان گلستان بیش از 16 هزار و 792 حامی سرپرستی بیش از 8 هزار و 632 کودک را برعهده دارند اما در استان همچنان کودکانی هستند که نیازمند حامی هستند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در شب‌های دیگر قدر هم در استان گلستان اجرا می‌شود، گفت: تاکنون در ماه مبارک رمضان برای بیش از 1500 خانوار مددجوی سراسر استان، با کمک خیران و مدیران، طرح "مفتاح الجنه" اجرا شده است.

حسین‌پور افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان، میزان کمک‌ها به نیازمندان استان گلستان با مشارکت خیران به 5 میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان تصریح کرد: برای اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان پارسال 3 میلیارد و 300 میلیون تومان به مددجویان کمک شد که 600 میلیون تومان را نیکوکاران خیران متقبل شدند.

اجرای طرح محسنین در قم

وی با اشاره به دیگر برنامه های کمیته امداد این استان گفت: بازدید از منازل فقرا در طرح مفتاح الجنه،جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، اطعام و افطاردهی، جمع آوری زکات فطریه و کفاره از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار